Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto northen lights!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto northen lights!

    Korting op 420shop
    Nieuwe kweek, een buitenkweek 10 autoNL, bestaande uit 4 main updates.
    Update1
    waarvan 5 eerst gaan en daarna nog eens 5
    Setup:
    -hydrokorrels onderin, potgrond, perliet
    -onkiemplugs met seedbooster, voor in de ontkiembak
    -steenwol met rhizotonic, voor in de zaaibak (foto volgt)
    -na dit alles gaan ze in 12L potten de grondforst vergezellen.
    -plagron bloom, en eventueel grow


    foto's:IMG_5252.jpgIMG_5254.jpgIMG_5255.jpgIMG_5256.jpgIMG_5257.jpgIMG_5258.jpg


    IMG_5259.jpgIMG_5260.jpgIMG_5261.jpgIMG_5262.jpgIMG_5253.jpgIMG_5263.jpg
    sigpic

    #2
    Re: Auto northen lights!

    laat 2 maar komen.

    Comment


      #3
      Re: Auto northen lights!

      IMG_5292.jpgIMG_5298.jpgZoals je ziet staat er al 1, ik kom niet wachten


      IMG_5299.jpgIMG_5293.jpgIMG_5294.jpg

      Dit is mijn 2e kweekverslag op JD.
      Deze kweek is puur om mijzelf bezig te houden, ik ben verslaafd aan het telen van cannabis, Niet zozeer om de opbrengst maar puur om de plant te onderhouden en later van je eigen product te kunnen genieten.
      Ondertussen ben ik mij namelijk aan het verdiepen in het kweken op COGr Boards van Canna, met de bijbehorende voeding en 'buffering agent', ben van plan dit groots aan te pakken, dus dit gaat zeker voor een smakelijk verslag zorgen. maar dat is voor later
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Auto northen lights!

        Oorspronkelijk geplaatst door vissenoog View Post


        [ATTACH=CONFIG]113168[/ATTACH]
        Grappig dat is voor het eerst dat ik een steenwol blok met aarde zie.
        Ben benieuwd of Auto Northern Lights een 'non-stinker' is.

        Succes ...

        Comment


          #5
          Re: Auto northen lights!

          Succes makker!!!
          Ik was van plan om dezelfde zaadjes te kopen voor deze zomer. Ik zal je in ieder geval volgen hier, het ziet er allemaal erg goed uit!!!
          Groei ze!

          Comment


            #6
            Re: Auto northen lights!

            Thanks
            De buitendame doet het best goed alhoewel ze wel last heeft van de kou:IMG_5312.jpg
            IMG_5314.jpgIMG_5315.jpgIMG_5316.jpgIMG_5317.jpgIn de pot links vooraan zin een vleesetend plantje, deze schijnt een monster te kunnen worden met een extreem hoge rlv dus ff proberen dus!
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Auto northen lights!

              In wat voor grond staat die vleeseter?
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Auto northen lights!

                Leuk dat je ook even meekijkt LR2,
                @Extra fijn basis veen gruis dit is compleet voedingsarm, anders zullen de zaden geeneens ontkiemen
                De fly trap heeft bijna niks nodig kwa medium alleen super veel licht,water en automatish een hoge rlv
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Auto northen lights!

                  Haha goede keuze, ik was even bang dat het cocos was! Die vft's hebben een standaard grootte, of je lv laag of hoog is maakt weinig uit heb ik gemerkt. Als je echt 'n dikke wilt zul je echt aan de giant phenotypes moeten. In de UK zijn die redelijk goedkoop in de handel dacht ik!
                  Succes verder, ik zal van tijd tot tijd even langswippen!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Auto northen lights!

                    Oorspronkelijk geplaatst door vissenoog View Post
                    Thanks
                    De buitendame doet het best goed alhoewel ze wel last heeft van de kou:[ATTACH=CONFIG]114457[/ATTACH]
                    [ATTACH=CONFIG]114458[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114459[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114460[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]114461[/ATTACH]In de pot links vooraan zin een vleesetend plantje, deze schijnt een monster te kunnen worden met een extreem hoge rlv dus ff proberen dus!
                    Hier staat ook een Automatic northen lights buiten, soms binnen.
                    Als de zon doorkomt zie je haar bijna groeien, op een dag als gister toont ze alleen haar blauwe steeltje.
                    Van welke dag heb je deze staan?

                    Comment


                      #11
                      Re: Auto northen lights!

                      @LR2 Dank voor de info

                      @Ayrton Ze staat nu presies 1 week buiten. En wat je zegt klopt, ALS er zon is merkt je meteen dat ze veel sneller groeit.
                      Maak jij ook nog een verslag van je plantje?

                      groet
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Auto northen lights!

                        Oorspronkelijk geplaatst door vissenoog View Post
                        @LR2 Dank voor de info

                        @Ayrton Ze staat nu presies 1 week buiten. En wat je zegt klopt, ALS er zon is merkt je meteen dat ze veel sneller groeit.
                        Maak jij ook nog een verslag van je plantje?

                        groet
                        Jawel het verslag staat hier ergens onder buitenkweek verslag en heet Ayrton's balkonnetje.
                        Die week mooi weer heeft me plantje erg goed gedaan helaas is het weer te wisselvallig.
                        Op welke dag heb je zaadje geplant precies? die van mij is van 12 maart.

                        Comment


                          #13
                          Re: Auto northen lights!

                          Ik weet niet meer wanneer dat was, in iedergeval later als 12 maart.
                          Heb trouwens me andere 5 zaadjes geruild via het ruilforum voor 8 ierdbei reguliere zaden. Die van mij zijn op de bus en die van de aanbieder ook. Hopelijk komen ze goed aan Hiervan gaan er meteen 1 of 2 naar buiten.

                          Een vraag voor de ervaren kweken onder ons:
                          Zou het een enigsinds stabiele uitkomst kunnen hebben als ik 1 autoflowerNL bestuif met stuifmeel van een mannelijke ierdbei?
                          Aangezien de de verhouding van het ruderalis geno kleiner wordt, zou dit nogsteeds een overheersende autoflower worden, of juist een onstabiele bloeier?
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Auto northen lights!

                            Ik denk eerder een onstabiele hybride. Het autoflower gen is recessief, dus wordt vaak niet overgenomen. Wel behoud je waarschijnlijk de vroege bloei van de eirdbei, dus je hebt alsnog een vroege bloeier met een lekker smaakje. Het kan zijn dat er enkele autoflowers tussen zitten, als je die door blijft kruisen krijg je vanzelf een stabiele autoflower kruising. Maar dat duurt misschien wel jaren (en je moet veel zaaien om een brede selectie te kunnen maken).
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Auto northen lights!

                              Ahrg,klinks logisch. Ik hou het wel bij de commerciele zaadjes.
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X