Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
staat ze al in bloei? Volgens mij kan het geen kwaad om over te potten, knakken etc.? Maar ja sorry, ik ben ook maar een leek. Ben aan mijn 2e kweek bezig. Voor mij is het meer de gezelligheid en het plezier wat ik heb aan zo'n plant dan ook daadwerkelijk wat over te houden. Ojaa en de buren een beetje provoceren met de geur hehehe
Mijn plezier blijft nog steeds om het van zo'n klein zaadje uit te zien groeien tot een dikke struik. Vorig jaar had ik zonnebloemen, die werden 2,95m (niet opgerookt hoor)
zover ik weet, augustus, begin September. De planten gaan vanzelf in de bloei fase als er te weinig daglicht gaat komen.
Als je niet te groot wilt laten worden, inderdaad toppen, knakken weet ik al niet meer. Mocht je er plek voor hebben, in de vaste grond, en anders zeker een grotere pot nemen. Weet niet hoe groot die pot is, maar volgens mij is deze veels te klein voor je mega bush
Comment