Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zie nog geen wortels langs de bakjes, dus dat zit nog wel goed..
Hahaha dat probeer ik je uit te leggen: dat komt ook omdat ze weggroeien van het licht. Met een doorzichtig bakje, schijnt er licht op die zijkant, dan komen er ook geen/nauwelijks wortels aan de zijkant want ze blijven er zover mogelijk daar vandaan! Wat uiteindelijk, nee niet uiteindelijk maar NU al, je groei zal remmen.. Kijk over een paar dagen maar eens in de middelste potjes van je cirkel: daar zullen de wortels breder liggen dan in de potjes aan de buitenkant.
Ze strekken wel wat... Maar ze groeien toch wel hoor... Alleen ik probeer ze zoveel mogelijk licht te geven en ze staan normaal achter het raam, maar de zon scheen zo lekker... dus tsja... komt wel goed, dan worden het maar mongooltjes... zolang ze maar gelukkig zijn en genoeg liefde krijgen
Achjaa, ik ben zelf ook van plan om een buitenkweekje te gaan doen, met de meest simpele spullen die er zijn.
Nieuwe uitdaging dan he!
Post af en toe wat nieuwe foto's van de vooruitgang, leuk om te zien he
Comment