Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1 mei gaan de zaden de grond in dus ben bang dat ze dan verder gaat
Wel jammer dat ze maar 2 zaden gebruikt , als ik haar was had ik ze gelijk allemaal gezaait
Alle zaden zaaien is onmogelijk aan gezien ik geen mega tuin heb .
En in afgelopen jaren zijn mijn planten elke keer uit ge groei tot struiken.
Morgen ga ik 1 zaadje in volle grond plaatsen en 1 zaadje gaat op groeien in pot.
De 2 overgebleven zaden bewaar ik om dat er altijd wat fout kan gaan met deze 2 die ik nu ga zetten (vogel die mn plantje jat bv)
Sorry dat ik zo laat begin maar aan gezien mijn gezondheid een spelletje met me speelt kom ik er nu pas aan toe.
zal snel mijn verslag gaan uppen
veel succes kweekje, gaat weer een prachtig verslagje en kweekje opleveren dat is zeker
hoop dat je gezondheid wat goed gaat allezins veel sterkte bella! x.
De 2 zaden die ik in potjes had gedaan zijn beide overleden jammer genoeg.
Op het moment dat ze boven kwamen scheen de zon veel te fel door de kleine meiden en zijn ze bij de verbrand
dit is me nog nooit overkomen , maar gelukkig had ik nog 2 zaden liggen en die zijn vandaag de pot in gegaan zo kan ik ze
beschermen tegen de fel zon maar 1 van hun zal zo snel als het weer toe laat de volle grond in gaan en 1 gaat in Pot
Ik begin wel een beetje laat maar door ziekte ging het even niet.
Ik kan ook niet super vaak updaten of online zijn op het forum om dat ik momenteel ziek ben en de energie niet heb Sorry maar wil jullie wel
laten weten dat ik zeker nog mee doe en jullie verslagen in de gaten houd .
Groetjes Belladonna
Comment