Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek : Royal Queen Seeds 1x Royal Dwarf , 1x Northern lights Automatic (Buiten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste Kweek : Royal Queen Seeds 1x Royal Dwarf , 1x Northern lights Automatic (Buiten)

Korting op 420shop
    Hey allemaal ,

Voor mijn eerste buitenkweek heb ik besloten om een kweekverslag te maken zodat andere ervaren kwekers ook me op de foute puntjes te kunnen wijzen en zodat jullie allemaal meekunnen kijken .
    Ik heb autoflowering zaden gekozen omdat ik maar tot 20 juli de tijd heb en dan lekker op vakantie ga.
    Ik heb de volgende zaden gekozen ;

1x Royal Dwarf van Royal Queen Seeds
    1x Northern Lights ook van Royal Queen Seeds

De Royal Dwarf heb ik gistere ontkiemt , hij is nog niet uitgekomen
    De Northern Lights heb ik een uurtje geleden ontkiemt.
    (Foto's volgen nog )

Ik heb ze tussen vochtige wc papier gezet ( 10 velletjes onder , 10 boven )
    Nu maar hopen dat ze ontkiemen.

Greetz

P.S Ik heb totaal geen ervaring met forums etc , dus als ik iets verkeerds zeg of doe , meld het me gerust

Re: Eerste Kweek : Royal Queen Seeds 1x Royal Dwarf , 1x Northern lights Automatic (Buiten

Je doet niets verkeerd!

In wat voor grond ga je zaaien wanneer ze gekiemd zijn? Doe je nog iets super speciaals aan je kweek? Bijvoorbeeld iedere dag een kusje geven ofzoiets?

Succes!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Eerste Kweek : Royal Queen Seeds 1x Royal Dwarf , 1x Northern lights Automatic (Buiten

Ik ga eerst in zelfgemaakt zaai-stek grond zaaien( 2/3 Potgrond 1/3 Zandbakzand ) en daarna in universele potgrond zaaien met de volgende waardes :

Droge stof : 25%

Organische stof : 20%
      pH(water)zone : 5,0-6,5
      Elektrische geleidbaarheid(EC) : 500 us/cm
      Meststoffen : Samengestelde meststof NPK 14-16-18 1.0kg/m3
      Voeding : 6-8 weken daarna bijvoeden

Voeding geef ik niet aangezien het autoflowers zijn , behalve na 6 weken als se dan nog niet klaar zijn .. , en verder doe ik niets speciaals aan me planten ..
      Nu maar hopen dat ze ontkiemen

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Je doet niets verkeerd!

In wat voor grond ga je zaaien wanneer ze gekiemd zijn? Doe je nog iets super speciaals aan je kweek? Bijvoorbeeld iedere dag een kusje geven ofzoiets?

Succes!

Comment

Lekker bezig ouwe, ik volg je.
        sigpic

Comment

Hey allemaal !!,

Me zaadjes zijn uitgekomen !! ( eerst ontkiemt in vochtige toiletpapier ), en ik heb ze in zelfgemaakt zaai-stekgrond geplant ( 2/3 potgrond 1/3 zandbakzand ) , dat heb ik eerst gemengt en een beetje verkruimeld met me handen zodat de grote brokken een beetje zijn geplet , vervolgens heb ik de zaai en stekgrond in een klein plantpotje gedaan en een gaatje midden in de grond gemaakt , daarna heb ik de zaadjes met de wortel naar beneden gezet , beetje water gegeven , en nu staan ze voor me raam , buiten waait het en regent het nogal hard , en dat lijkt me slecht voor kleine babyplantjes die nog niet zijn uitgekomen.
          Nu maar hopen dat ze naar boven groeien.

( p.s ik heb geen pincet gebruikt om de zaden optepakke , gewoon gedaan met me vingers is dat erg, beschadig ik hier de zaden mee ofzo ? ? )

Comment

Met (schone) handen heb je meer gevoel als met een pincet.

Comment

Hey allemaal !,

De zaadjes zijn eergisteren bovengekomen ( de royal dwarf tenminste ) , de northern light is gisteren een klein beetje boven gekomen, het blad lijkt wel bruin en het zaadhulsje zat er nog omheen ( northern light).
              ik heb net even wat fotos gemaakt ( sorry voor de slechte kwaliteit van de fotos ik kon me camera niet vinden , dus maar gemaakt met een oude webcam ) en de royal dwarf is goed gegroeid ! , hij gaat snel !

2012-04-13 22-36-03.457.jpg
              #Royal Dwarf
              2012-04-13 22-36-18.076.jpg
              #Northern light
              Naamloos.jpg
              #Samen

Comment

Ik volg!
                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

hou me op de hoogte ben ook net begonnen met 3 x northern light automatics .
                  grtjs
                  roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

Comment

Hey allemaal,

Afgelopen week was mijn kleine neefje op bezoek , en die vond het helaas grappig om mijn Royal dwarf plantje doorteknippen
                    Ik ben er pas 2 dagen later achtergekomen , en heb het plantje al snel weer in de grond gestopt en 2 kopjes water gegeven ,
                    ik zie dat de blaadjes hangen maar ben bang dat hij dood is , hij heeft hem percies bij de aarde afgeknipt dus gelukkig niet te hoog , maar denken jullie dat hij nog leeft??

Greetz

(de northern light is trouwens niet boven gekomen )

Comment

Wachten ...
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Ahhhh!
                        wat zien ze er weer schattig uit de kleine in 2 grote roze potten !
                        succes man !

Comment

Kids moet je ook uit de buurt houden van je planten hahaha! Dikke kans dat hij het niet overleeft. Zonder wortel werken ze namelijk niet zo goed. Tenzij je met hormonen aan de slag gaat. Als je dat wel doet verlies je alsnog twee weken groeitijd.. Een verlies-verlies situatie in mijn ogen.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Die is dood. 100%.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dood.

Comment

Bezig...
                              X