Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light. Autoflower.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Northern light. Autoflower.

    Korting op 420shop
    na een lange tijd. een update. ook wel een verassing...
    geplant half maart nu 20juni. de plantjes staan in bloei nog in dezelfde pot. afhankelijk van het weer heb ik een beetje groei voeding gegeven na ongeveer 6 weken.na opkomen van de zaden.
    ik hebze vroeg geplant aprilwasgeenmooiemaand dit jaar dus trage groei.



    DSCF1757.jpgDSCF1758.jpgDSCF1759.jpgDSCF1756.jpg

    VANDAAG ZONDAG EVEN EEN KORT VERSLAGJE VAN MIJN NL AUTOFLoWER 3 WEKEN OUD ...

    Na 2 weekjes (NA MIN VORIGE VERHAALTJE) voor her raam hebben de plantjes toch een klein sprongete gemaakt. De eerste drie bladen zijn gevormt en in de onderste okselknoppen ontwikkelen zich de eerste zijtakjes. vandaag en beetje wortelstimulator gegeven. kijken hoe de plant zich gaat ontwikkelen en dan begin ik met een klein beetje voeding VOLGENDE WEEK...beetJe ventilatie...
    VOLGENDE WEEK ZAL IK WEER WAT INFO EN EEN FOTOOTJE PLAATSEN. zie jullie reactie graag tegemoet...



    DSCF1745.jpgDSCF1742.jpgDSCF1744.jpg

    Na vorig jaar succevol EEN MOOIE NORTHERNLIGHT met reguliere zaden,voor het raam. Dit jaar heb ik opnieuw zaden geplant. Een northern light autoflower. 4 ZADEN.
    In potten van 12 liter. grond zak special gold met licht voeding voor 2/3 weken.kant en klaar.
    ik heb ze een week geleden een dag laten voorweken, toen in de aarde en voila.Nu precies 7 DAGEN staan ze er TROTS BIJ... alle vier

    even afwachten. temperatuurtje in de kamer is rond de 20 graden. klein beetje water. klein beetje wortelstimulator MISSCHIEN...over een aantal dagen.
    Ik zal de komende weken wat fotos plaatsen en jullie op de hoogte houden van mijn projectje.....en hoop op jullie aanvullingen en reacties.

    011.jpgplant vorig jaar paar weken in bloei aug.. even veduisterd... ben ook erg benieuwd naar het verschil in vorm, groei en bloei...

    HOPEND op een mooi oogstje...
    Attached Files
    Last edited by marss; 20 June 2012, 22:55. Reden: UPDATE

    #2
    Re: Northern light. Autoflower.

    Hey mars, succes met de kweek
    ik heb ook al northern lights staan, 5 stuks buiten maar afgelopen nacht vonden ze het niet zo leuk.
    Van mooi groen naar paars bij de eerste scheut. ik volg je!
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Northern light. Autoflower.

      Succes !

      Comment


        #4
        Re: Northern light. Autoflower.

        Wordt druk hier met de Northern lights niemand pptjes meer?

        Comment


          #5
          Re: Northern light. Autoflower.

          ja t was effe koud ik hou ze nog even voor t raam. lekker tempratuurtje.. zo met het zonnetje vandaag

          Comment


            #6
            Re: Northern light. Autoflower.

            Buiten zijn de verwachtingen niet al te zonnig dus daar krijgen we binnen ook wel last van.

            Comment


              #7
              Re: Northern light. Autoflower.

              Marss, zijn de jouwne niet aan het strekken ?
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Northern light. Autoflower.

                fotos 038.jpgDSC_0160.jpgfotos 056.jpgfiets 020.jpgfiets 011.jpgDSC_0398.jpgDSC_0404.jpgDSC_0400.jpg
                vorig jaar....


                ja misschien een beetje zolang ze gezond blijven. ik zal even een aantal fotos van vorig jaar plaatsen kan je leuk het verschil zien na een aantal weken.

                ja en hoe meer zon.....het blijft toch een beetje buiten he en om ze nu onder een tl balkje te zetten ... ik heb wel folie op de grond geplaatst, dus in de bak zelf .. weerkaatst het licht, aanmerkelijk te zien met het zonnetje...weet niet of echt helpt hihhi
                wel in de gaten houden ivm water geven maar kan voldoende ademen zie foto....ik zie jullie reactie tegemoet
                Last edited by marss; 10 April 2012, 18:30.

                Comment

                Bezig...
                X