Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb ze een beeltje te laat overgepot maar ja er zijn nou eenmaal dingen die voor gaan GEDC3288.jpg
heb ze vandaag dus overgepot in 20l emmers aantal gaten in geboort nie GEDC3287.jpg
ongeveer 2 cm hydrokorrels op de boden gegooit daar boven op de aarde die ook weer met hydrokorrels en de bio supermix er door heen (dit al 2 dagen geleden gedaan) 1x goe water uit de vijfer gegeven en rustig effe weg gezet
vandaag dan de twee plantjes er in gezet en nog een beetje water gegeven met wortel sim er bij maar ook een beetje groei er door heen waarom omdat het kan GEDC3291.jpg zo staan ze er nou bij een beetje bedroeft maar wat wil je als jij met je voeten uit je schoenen word getroken en dan weer terug in de aarde gepomt worden
zo dat was het weer zal wel weer effe duuren voor de volgende update de vijfer is lek en die moet eerst gefikst worden
laterssssssss
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
zo weer effe een ruime week verder effe een snele update
ze staan nu weer effe bij een vriend tot dat de tuin af is zit op vijverzijl te wachten
dus hier effe wat foto's en kan wel zeggen dat ik er veel aan doe maar das nie waar
de regen doe alles en af en toe het zonetje en ja de kat heeft ze weer te pakken gehad maar je ook daar kunnen ze wel tegen
Wat zeg je nou monty dat zijn allemaal planten uit zaad lezen als je wat te mekeren heb
Zeg het nogmaals de kat ben er aan gezeten en dat zal tie blijfen doen wand die is gek op wietplanten maar ja jij zal het wel weten
De twee grootste staan nog steets in 20l en de 2 plantjes die er op staan komen uit eindlijk ook in een 20l emmer zo dra de thuin klaar is
Dus nogmaals geen steken alleen zaad
Latesssss
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Comment