Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
water ph 5.5
aadrde ph 5.7
voeding vijfer water hp 7.2 en 2x per weer afgezuurt water met de voeding van ALIEN
en dan nog een beetje van dit en dat allemaal bio
zo dat was het weer voor nu woensdag zal ik nog een fototje van de andere twee doen
latersssss
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Dat bruin worden bij de stam onderin gebeurd bij elke plant buiten (kan binnen ook als je ze maar lang genoeg laat staan) dicecreamman dat noemen ze "verhouten" van de stam.
Zien er super uit gonzo, mooie grote bomen die balken van gezondheid , daar ga je wel wat lekkers vanaf halen.
1 van de 2 planten is om gevalen zo de vijfer in heb haar nog terug gezet maar het mogt niet meer baten dus die is de prulebak in gegaan
heb er nog 2 over dus het kom wel goe
heb het erg druk de laatste tijd maar hier zijn dan de foto van 1 week geleden IMAG0459.jpgIMAG0460.jpgIMAG0463.jpg
de kleineste van de 2 heeft een beetje last van toprot heb het er uit geknipt hoop dat ik het een beetje in de hand kan houden
ze krijgen vanaf vandaag de green sensation das de booster en de gewoone vijver water ik hoop dit een week of 2 nog te geven en dan nog een dag of 3 a 4 te spoelen met kraantjes water
ik heb de grond nog een met de ph meter gemeten en de ph was tot mij verbazing mooi 5.9 daar doe ik voor lopig niks aan
zal vanmidag nog wat foto's van vandaag er op zetten zit nu aan de koffie
en bella ik kan die link die je heb gegeven om je planten aan te melden niet openen dus sorry maar ik doe mee met die kleine maar die weet nie hoe de rot om zich heen gaat grijpen
zo dat was het weer tot vanmiddig
Last edited by Gonzo; 9 October 2012, 14:01.
Reden: verkeerde info
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Hoi hier de link nogmaals http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...363#post306363
da is in het topic van de alien contest.
Mooie foto's hoor maar die plant op foto 1 en twee is da beide de contest plant want die heb dikke vingers en mijn plant hier heeft alleen
dunnen vingers
Comment