Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey, ik heb alweer een probleem met mn laptop. Toch heb ik even iets geregeld dat ik toch een update kan doen van mijn mooie dames. Het beginnen flinke planten te worden en alle 3 hebben ze al vrouwelijk voorbloei. Hier zijn een paar foto's, de dames genieten echt van het mooie weer!
Plant 1:
Meer foto's komen vanmiddag/vanavond. Dit uploaden werkt niet helemaal zoals het hoort. (via mobiel)
Na mijn 3 weken lange vakantie ben ik gisteren eindelijk terug gekomen, super mooi weer gehad en in Nederland dus ook heb ik gehoord. Ik wou niet verklappen op internet dat ik op vakantie was omdat sommige mensen op dit forum ook mijn adres hebben enz.
En dat is te zien!
Jezus man wat zijn die dingen gegroeid, ik heb eindelijk ook weer mijn kabeltje gevonden om foto's over te zetten waar ik anders een kwartier per foto mee bezig was.
Ze bloeien nu denk ik ongeveer 1,5 week en het zijn natuurlijk alle 3 vrouwtjes door het feminized zaad.
Ze ruiken heeeeeeerlijk naar zoet fruit (grapefruit) en ze zien er zoo mooi uit.
Ik zal niet meer zo lullen, hier zijn de foto's:
Comment