Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo, kut weer man. Gisteren toch wel best wat rot weggeknipt, hopen dat het weer mooi weer word. Ze moeten nog 2 weekjes ofzo gok ik, maar vroeg oogsten! Binnenkort weer foto's!
Hey sjit man wat een struiken heb jij staan
denk dat mijn pant net zover is kwa bloei dan die van jou liefst zou ik ze nog 2 weken laten staan ik heb bij mij nog geen rot gevonden
Bijna alles is inmiddels droog, nog niet alles geknipt tho. Echt suuuper veel werk om zulke grote planten te knippen en vooral als het in de schuur koud is. Ook duurt het veel langer door de vele rot die erin zit. Ik schat dat ik zo'n 75 gram droog heb van de grapefruits. Maar de wiet is echt heeerlijk, gisteren een pure gerookt van ongeveer een gram (iets te vroeg geoogste) outdoor grapefruit. Dit is bij verre 1 van de lekkerste soortjes die ik ooit heb gerookt ECHT super zoet, en echt serieus een grapefruit smaak. Vandaar die naam ook. En het effect was echt heel raar, misschien komt het omdat ik 2 weken geleden paddos heb gedaan. Maar ik ging er van trippen, alles leek cartoon achtig ofzo en het voelde als een film, heeeel erg vet en daarna trok dat langzaam wel maar bleef ik na dat half uur cartoon/film achtige nog zo'n 3 uren echt goed high. Het effect van de wiet maakt de niet zo hele grote oogst voor zulke bomen weer helemaal goed. TOP WIET!
Heel erg bedankt voor de zaden alien!
Ik post binnenkort nog even een paar foto's van mn oogst droog, eerst nog even weckpotten zoeken en beter drogen.
Wowwwwwwwwww klink goed ik heb er nog niks van gerookt ga zometeen aan de eerste beginnen hoor alleen maar veel goeds over
de werking van grapefruit.
Je heb toch flinke oogst gedaan
Comment