Re: Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012
Maandag 16 Juli
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Gister "Zondag" heb ik de planten weer gevoed met de Plagron Voeding#
Eerst hebben ze allebij een liter regenwater on Top gekregen
En drna allebij 2,5Ltr Regenwater + Plagron Power Roots & Alga Grow via het waterreservoir
de wortelgroei zit ondertussen ook in de nieuwe top laag aarde
De grootste van de 2 planten is ondertussen de Meter al voorbij gegaan en staat nu op 103cm
Hier en daar zie je al wat voorbloei verschijnselen bij de planten...
Maar het weer is nog steeds Klote met veel regen en weinig zon...(ook nu regend het weer.. ) zie video in volgende post>
Dus beter krijgen we binnekort nog een beetje nazomer.. anders zie ik het treurig in deze "zomer" met de planten
zover je dit een zomer kan noemen
We draaien er nog maar 1
Tot de volgende Update!
Laters!
Voeding :
✔ Regen Water ≈
✔ Plagron Alga Grow ≈
✔ Plagron Power Roots ≈
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
De Foto's :
Klik op de foto om te vergroten.
DSCF1916.jpg• Grapefruit Outdoor #1 & #2 DSCF1919.jpg
DSCF1917.jpg• Grapefruit Outdoor #1 DSCF1918.jpg• Grapefruit Outdoor #2 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Maandag 16 Juli
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Gister "Zondag" heb ik de planten weer gevoed met de Plagron Voeding#
Eerst hebben ze allebij een liter regenwater on Top gekregen
En drna allebij 2,5Ltr Regenwater + Plagron Power Roots & Alga Grow via het waterreservoir
de wortelgroei zit ondertussen ook in de nieuwe top laag aarde
De grootste van de 2 planten is ondertussen de Meter al voorbij gegaan en staat nu op 103cm
Hier en daar zie je al wat voorbloei verschijnselen bij de planten...
Maar het weer is nog steeds Klote met veel regen en weinig zon...(ook nu regend het weer.. ) zie video in volgende post>
Dus beter krijgen we binnekort nog een beetje nazomer.. anders zie ik het treurig in deze "zomer" met de planten
zover je dit een zomer kan noemen
We draaien er nog maar 1
Tot de volgende Update!
Laters!
Voeding :
✔ Regen Water ≈
✔ Plagron Alga Grow ≈
✔ Plagron Power Roots ≈
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
De Foto's :
Klik op de foto om te vergroten.
DSCF1916.jpg• Grapefruit Outdoor #1 & #2 DSCF1919.jpg
DSCF1917.jpg• Grapefruit Outdoor #1 DSCF1918.jpg• Grapefruit Outdoor #2 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
Comment