Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vind dit niet normaal meer hoor Frank Denk da ik bij Jd klacht ga indienen voor intimidatie en anders stuur ik Fl effe langs om die planten van je is
flink te knakken
Ehm mischien zit er een diskwalificatie aan te komen voor U .
Het zit namelijk zo ik ontdekte op 1 van u flimpjes dat u waarschijnlijk aan kinder mishandeling doe want er is geen plaats meer voor het kind
om nog lekker in de tuin buiten te spelen want hij kan door de bomen het gras en de tuin niet meer zien .
Ik zal dit met Mijn geliefde man Alien eens even door moeten spreken FRANK
Ow frank die moet je laten zitten die komt vannacht terug met al zijn vrienden
En hem over de schutting bij de buren neer gooien werkt niet is net een boemerang voor je het weet is hij terug
jep die zijn mooi rood
denk dat ze beetje zijn geschokke door dat ze paar keer zijn omgevalle of door de omwisselende tempraturen buiten....
ik weet het niet... zalwel....we zien het wel..... ga me er niet druk om maken
Ik dacht dat ze gewoon aan het KNALLUH zijn!!!
================================================== ======== emmertjes worden weer gevuld....emoticon-rain-animate.gif DSCF2508.jpg
Vooruitzichten Perioden met zon en later deze periode een kleine kans op een bui. Middagtemperatuur rond 20 graden.
Comment