Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou die truc van jou s willen proberen om te gestrekte plantjes opnieuw dieper in de aarde te steken zoals in je filmpje. Wat doe je als je ze voorzichtig uit de aarde hebt gehaald? Moet je ze dan zeer snel opnieuw planten, of leg je ze tijdelijk in water terwijl je een kuiltje maakt?
Na een week regen wind en slecht weer te hebben gehad is vandaag eindelijk de zon weer gaan schijnensun.png de planten zijn ook weer een beetje bijgekomen van het slechte weer de afgelopen week....
ze hebben het best zwaar gehad in de wind/regen en ook lichte beschadigingen opgelope aan het blad
week geleden besproeide ik de planten 1 maal per week met Vita Race ik ben er achter gekomen dat de bladeren er niet zo van houden...
er zijn lichte brandplekke op het blad te zien en ook een lichte aanslag op somige plekke
ik hou er ook rekening mee dat het ook kan komen door dat de planten teveel regenwater hebben gekregen....
maar de lichte aanslag op de bladeren van de Vita Race is een feit
zelf vind ik de bladspray ook niet egt nodig dus vandaar dat ik hier ook mee stop.
Ik heb ze nu al ckr langer dan een week geen water hoeven geven door de hoeveelheid regenval afgelopen week
Plant 1# zn waterreservoir zit hellemaal vol door de regen...
Bij 2# de grootste van de 2 zit bijna tot geen water meer in het waterreservoir wat weer aangeeft dat daar waarschijnlijk de wortels al in de onderverdieping hangen....
zodra de grond weer voldoende is opgedroogd gaan we weer 1x per week voeding geven en langzaam opbouwen.
alleen dan zonder de BladVitamineSpray Vita Race. Verder groeien ze als Gek! Dus nix te klagen!
Tot de volgende Update!
De Foto's : • Grapefruit Outdoor #1 #2. DSCF1429.jpgKlik op de foto om te vergroten.vergrootglas.gif
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
• Grapefruit Outdoor #1 DSCF1421.jpg• Grapefruit Outdoor #1DSCF1424.jpgDSCF1422.jpg
Comment