Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jonguh, das mooi klote.
Hier nog nergens last van maar ik bid dan ook veel he..
Moeten nog wel weekje of 4 voor optimaal frenk, beste ruim rot eruitknippen en rest zo lang mogelijk laten staan. Zit zoveel aan daar hou je ondanks rot echt wel wat lekkers van over.
zonde, zonde.
Wind of een fantilator na de regen en je grond wat droger houden dan neemt ze sneller op via het blad en niet proberen om de druppels eruit te schudden , door dat je oppervlakte spanning van de druppelbreekt loopt ze zeker je top in
@bella / kan je doen ik hou ze ook regelmatig in de gate maar als je rot krijgt hou je dat hellaas niet tegen....
@flier en ventje / heb ik ook elke keer gedaan logisch...."behalve die ventilator dan""meeldauw", ook heb ik de rotte plekjes op de steel een lik met de kwast gegeven met bayer tegen schimmel en meeldauw... nu maar hopen dat het niet verder gaat doorzettte... vin het maar pauper...
buitenplanten en dan dit.....
Comment