Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben er over uit,, ergens volgende week ga ik eraan beginnen, en zal ik 2 plantjes laten kiemen! moet dan wel gauw een growshop vinden in de buurt waar ik flink wat potten kan inslaan (mede met mijn andere kweek!) maar dat gaat wel goed kome..
Vandaag heb ik de eerste Grapefruit tussen de watten gelegd, samen met vele andere zaden maar dat gaat verder in me andere verslag..
Tijdens het verpotten van enkele planten zei me vader, dat ik teveel moeite eraan gaf en het heel anders kan, nameljik gewoon meteen in de grond blabla..
Omdat ik uiteindelijk 1 grapefruit wil overhouden mag mijn vader 1 zaadje gaan kweke zoals hij wil, en ik 1 op mijn manier, en de beste zal uiteindelijk in de kuip komen (zeg over 3 a 4 weken schat ik ongeveer)
iedereen doet het op zijn eigen manier de eene eerst in een potje met water en dan op watten en dan in de grond.
dat het bij jou beter gaat is dat omdat het op jou manier sneller ontkiemt ?
vind het mooi dat je samen met je vader de strijd aan gaat zijn niet veel vaders die dit met hun zoon doen
dus daarom een beetje respect van mij naar je vader toe
Doen idd niet veel vaders, maar mijne is COOL
Hehe hij zegt altijd moet je niet meer planten..? en hier kan je wel wat kwijt en hier en daar.. op balkon past nog wel wat hehe erg leuk, we vinden tuiniere allebei erg leuk alleen hij tuiniert meestal groenten enzo en ik mijn eigen vegetables..
Ok Ok ,weer naar het plantje toe Vandaag 20/05/2012 ben ook IK begonnen aan de contest!
Ik heb vandaag het plantje geplant.. Er kwam een klein puntje uit, en dat was voor mij het teken dat die in de grond mag.
Gewone potgrond gebruikt, zaadje erin, klein beetje water erover heen zodat die niet doorweekt is, niet droog en de grond goed om het zaadje vormt.. Nu staat het potje onder een afdakje zodat deze niet al het water op zich krijgt als het gaat regene etc..
De foto is gemaakt binnen want was beetje routine omdat ik m plante tegelijk met me andere buitenplanten, maar ik bedacht me net weer owhja niets binnen natuurlijk :o dus hup weer naar buite ermee
Plantje van mij gaat redelijk goed, had 1 vreemd blaadje maar verder geen last van.. het zaadje van me vader is nog niet boven gekomen, maar zal wel spoedig zijn!
Mijn plantje staat nu in een klein kasje, waarvan een foto in mijn andere kweekverslag staat
Comment