Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek!! 2x Cream Caramel AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek!! 2x Cream Caramel AF

Korting op 420shop
    IMAG0092.jpgIMAG0093.jpgIMAG0094.jpgIMAG0095.jpgIMAG0096.jpgIMAG0097.jpgIMAG0098.jpg

Re: Eerste kweek!! 2x Cream Caramel AF

Je doet goed:
    Post in het juiste topic.
    Hebt er geen lamp boven staan. (vind ik een goed begin voor een buitenkweek!)
    Ruime potten om in te beginnen.

Minder goed:
    -Beetje veel enter. Alles zou wel in een alinea passen. Maar dat is persoonlijk, het MOET niet natuurlijk. Ik doe het nu ook niet.
    -Ze staan nogal vochtig, je mag ze wat minder vaak wateren.
    -Vertel eens welke grond je hebt? Het ziet er ook uit dat je hem flink hebt aangedrukt, dat hoeft niet. De wortels hebben het graag luchtig.
    -Als je een beetje goed leest hier op het forum, kun je zelf uitvinden wat het geslacht is. Waarschijnlijk kun je dat nu nog niet zien omdat er nog geen uiterlijk vertoon is.
    -Ze kunnen al naar buiten hoor. Kou is voor watjes. Als ze maar niet teveel water krijgen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor je reply.
      Als potgrond gebruik ik de grond van Aveve voor zaaien en stekken. Als voeding heb ik hier ook tomaten voeding staan voor als ze wat groter zijn. Bedankt voor de tips, ik zal ze wat minder water geven.
      Grtzz
      Last edited by ceBep; 16 April 2012, 21:53. Reden: quote

Comment

ik zou eigelijk geen tomaten voeding gebruiken, deze dient vooral voor het vocht vlees te produceren in tomaten dan gaat je plant meer vocht naar je topjes sturen in tegenstelling met cannabis voeding die gaan daad werkelijk meer voeding in je topjes steken, dus oppassen met je tomaten voeding een zeer sterke kans van smaak vervorming ook en hoger risico op toprot en dergelijke

Comment

Waar haal je die wijsheid vandaan? Tomatenvoeding komt qua samenstelling heel dicht in de buurt van cannabisvoeding. De NPK-verhouding bij de meeste tomatenmest bedraagt 7-5-6. Bij voeding voor cannabis is de verhouding vaak 7-7-7. (Sweet Jane 1 van No Mercy)
          Dat de Hollandse tomaten in Duitsland "Wasserbomben" werden genoemd kwam niet door de voeding, maar door de keuze van het ras: snel groeiende soorten met een grote opbrengst, waarbij de smaak van ondergeschikt belang was. Trouwens als tomatenvoeding voor toprot zorgt dan zou dit zich zeker ook manifesteren bij tomaten: die zijn nog gevoeliger voor toprot dan cannabis.
          Naast toprot zouden er volgens jou nog meer nadelen aan tomatenvoeding kleven (en dergelijke)
          Wat zijn de en dergelijke andere ziektes?

Comment

Persoonlijk vind ik ze nog erg vroeg geplant. Verder een leuk begin!

Comment

wat en hoe weet ik niet juist ik heb gewoon de waarschuwing gehad van een buurman die al een jaar of 20 kweekt kan mischien een afschrik techniek geweest zijn maar die heeft me gezegd blijf bij canabis voeding, omdat dat en dat de gevolgen kunnen zijn

Comment

Lariekoek.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PropainBob View Post
                  wat en hoe weet ik niet juist ik heb gewoon de waarschuwing gehad van een buurman die al een jaar of 20 kweekt kan mischien een afschrik techniek geweest zijn maar die heeft me gezegd blijf bij canabis voeding, omdat dat en dat de gevolgen kunnen zijn
                  Als de buurman lariekoek vertelt, hoef je je verstand toch niet aan de wilgen te hangen en die onzin verder uit te dragen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    Als de buurman lariekoek vertelt, hoef je je verstand toch niet aan de wilgen te hangen en die onzin verder uit te dragen?

ik doe het bijna op dezelfde manier...ben benieuwd wat het hier wordt!

Comment

Bezig...
                    X