Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!
oohlalaa looking good! Nu ben je helemaal vertrokken en (hopelijk) niet meer te stoppen! Ik ben ook gek benieuwd naar je frankenstein project, als alles goed gaat kan dat echt een giga struik worden misschien Kun je ze dan niet allemaal aan elkaar enten ofzo dat het echt 1 plant wordt? Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou het wel eens willen zien
Succes man, het ziet er echt geweldig uit!
Comment
-
@monty, idd, allemaal asociaal, maar dat zijn we toch allemaal,, van die stinkende, slecht voor de samenleving, planten in hordes tegelijk in de zomer planten, wat een STINK land! mwuahahha en mijn tuin stinkt het meest (6)
@mito,: ik weet het, maar die foto reeks in het begin was alleen om mijn soorten een beetje te kunnen sorteren, daarom staan alle planten dan ook of in de lucht, op een stoel of in een rek maar dit heeft ook betrekking op hoger>meer zon>meer plezier .. later wanneer ze meer geselecteerd zijn, overgepot zijn naar grotere potten etc.. zullen ze idd niet meer op stoelen oid kunnen staan. Dan hebben ze wsl ook al een grote dat ze niet meer op een stoel hoeven te staan voor meer zonlicht, en zal ik lek"potten" en desnoods borden hieronder plaatsen, maar thnx
@nipulse: enten,, idd dat was het woord dat ik zocht, maar kon er niet op komen.. plan daarvan is: de snelste planten toppen.. de stengels horizontaal trekken boven de minder snel groeiende planten.. van deze minder snelgroeiende planten de kop eraf halen zoals met normaal enten, maar ipv een stek van een andere plant erin te stoppen.. een zijvertakking van de getopte verwijderen en deze punten aan elkaar koppelen.. Dit zo verder doorgaand totdat eigenlijk elke plant aan elkaar gekoppeld is.. ik heb nog geen idee of het ook op deze manier gaat lukke, of het uberhaubt gaat lukken en hoe ik ze in elkaar ga weven.. 1 ding weet ik wel, en dat is dat als het lukt het 1 plant wordt met ongeveer 20 wortelstelsels wordt.. die valt niet meer om hoor met een briesje
ennu ik ben niet meer van plan om gestopt te worden,, dus we gaan ervoor
groetjes
Comment
-
lol! zie ik ineens dat ik vorige keer niet eens me afhaziesxlr heb gepost :o..
zal nog maar ff wat erover vertellen,, uiteindelijk heb ik 2 mannen, en 1 vrouwtje over gehouden.. alle 3 zijn tch gaan bloeien, dus autoflower..?!
om hier toch weer een soort nieuwe F van te maken, moest ik toch maar gaan selecteren.. de grootste man werd de vader van de volgende generatie op oogpunt van haze = hoog , indica = laag
andere mannetje is dan ook nu dood en gerecycled
IMG_5944.jpgIMG_5948.jpgIMG_5949.jpgIMG_5951.jpgIMG_5957.jpg
Daar moeten jullie t nog paar daagjes mee doen ik heb vandaag een festivalletje : http://www.youtube.com/watch?v=EM5HotR4oDw
en morge moet ik ook hele dag drinken, + leren voor mijn presentatie maandag dus wsl komt een update op maandag of dinsdag
groetjess!
Comment
-
Een plant met 20 wortelstelsels lol stel je voor, krijg je toppen van 3 meter Gewoon proberen zou ik zeggen! Is het ook niet mogelijk om te enten door een stukje van de stam weg te schrapen bij 2 plantjes en die 2 stukjes tegen elkaar vast te binden? Ik heb eens zoiets gehoord maar ik weet niet of dat ook bij wietplanten gaat.
Party hard! study hard! Succes met de presentatie en dat festival, het ziet er leuk uit!
Comment
-
Zijn we weer,, update 10/06/2012!
nogmaals mijn excuses, ik heb erg drukke weken (laatste voor mijn zomervakantie begint..) nu toch maar weer een update! het gaat naar mijn mening goed, maar lijkt wel weer erg traag te gaan, hopelijk kome er weer een paar warme dagen aan zodat ze weer ff de lucht in kunnen schieten! hoe denken jullie erover..??
allereerst de heribei,, gaat wel goed, alleen erg rare bladaanmaak.. iemand een idee..? en gaat dit nog over?IMG_5982.jpg
PW en nog wat kleine pw geloof ikIMG_5983.jpg
enkele anas, HLs, nog niet boven gekomende haze, en de bak met RF begint toch wel aardig vol te worden,, kheb deze van de week nog aangevuldIMG_5984.jpg
de sativas in de kas,IMG_5985.jpg
en alweer doet de nadia het geweldig.. niet is het een plant van hoge kwaliteit, zelf is t nog een mega goede groeier ook! dit worden bomen denk ik deze gaan ook binnenkort naar grotere pottenIMG_5987.jpg
de 2 hangende anas,, gaan ook erg lekker..! binnenkort naar wat grotere hangpotten overpotten!IMG_5989.jpg
van onder naar boven.. 2x RE, HL, PW, HL.. gaan erg goed,, moeten ook snel worden over gepot!IMG_5990.jpg
ook heb ik van de week al wat in de tuin gezet.. ik heb in de grond een mengsel van veel kalk, beendermeel bloedmeel en nog wat van alles en nog wat erin gedaan.. toen planten erop en over alle grond nogmaals deze mix! verder nog flinnk wat slakkekorrels wat zeker helpt! nog niets aangevrete en de eerste dag zag ik er al zon 30 a 40 naaktslakken, welke natuurlijk in een plastic zakje de container in gingen! IMG_5992.jpg
De Royal Danes,, IMG_5993.jpgIMG_5996.jpg
De Danish Passion x Nepa; dit kunnen echte bomen worden denk ik!IMG_5997.jpgIMG_5998.jpg
de rechter 2 zijn HLxGG, de linker is een Nadia voor het geval dat... IMG_5999.jpgIMG_6000.jpg
Op deze spot komt de PW te staan, maar moet natuurlijk wel beetje oerwoud gekapt worden.. IMG_6001.jpg
Comment
-
en we gaan weer verder..:
op deze locatie komen de nadia, de hl en de reIMG_6003.jpg
als we nog een mooie plant over hebben komt die hier te staan!IMG_6002.jpg
natuurlijk hebben we ook nog de af!
het vrouwtje,, gaat erg mooi! ook wel mooie sativa look, vind ik zelf?IMG_5977.jpgIMG_5978.jpgIMG_5979.jpg
Het mannetje,, staat nu nog mooi buiten, maar moet toch echt 1 dezer dagen naar binnen.. ziet er in mijn ogen uit als een gezonde man!IMG_5980.jpgIMG_5981.jpg
dat was het weer! mazzell
Comment
-
Gaat lekker! Ik vind die AF toch wel meer een indica met dat brede blad. Een meer haze-achtige soort zou dunnere vingers moeten hebben dacht ik! De mijne zien er wel hetzelfde uit als die je daar hebt staan, dus wat dat betreft is het een geslaagde fenotypische kruising!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
update 18/06/2012!!
Vandaag een update, weer dagje later, maar gistre was het natuurlijk vaderdag en EK!
Je hebt idd gelijk LR, dat was me al opgevallen idd, echter vind ik de vorm, dus dat ze de hoogte in gaat etc. niet echt indica, of iig Lowryder stijl.. grappig dat jouwes er hetzelfde uitziet!
De planten in de tuin doen het redelijk,, echter is er 1 probleempje geweest, namelijk dat een slak 1 van mij DPxN erg heeft aangetast! waardoor deze bijna fataal werd.. echter zijn de onderste bladeren over gebleven, dus laat ik de plant nog even staan.. Nu is deze in principe gewoon getopt, en achteraf kan deze altijdn nog behulpzaam zijn, bv als vrouw, als de andere geen vrouwen zijn of als man, idem dito.
De heribei is eindelijk gestopt met het rare blad, en begint nu toch wel goed te groeien!
ik heb ook van de week 2 REs overgepot naar een 11L pot, waarin ze het heel goed vinden! deze kunnen denk ik over een weekje of 2 de tuin in als ze goed doorwortelen.. Hetzelfde geld voor de Purple Widow, welke ik echter in een 18L pot heb gezet, omdat deze even hard moet gaan groeien anders red ie het niet ben ik bang.. op de spot..
Voor de rest doet de rest het erg goed, morgen zal ik weer veel gaan overpotten, wat wel echt nodig is!
Het frankenstein project gaatdenk ik binnen een week ook van gang (beginnen met toppen) deze plante schieten ook al erg op!
Verder heb ik, in tegenstelling tot de dames en schoenen, een schoenenrek opgezet waar mijn planten in staan.. hierin kan ik zo min mogelij kruimte gebruiken en zo optimaal mogelijk.. echter is het lastig om alles goed te bezonnen maaar dat zit wel goed !
Ik ben ook al een paar dagen een aantal haze planten aan het verduisteren.. ik heb 1 "etage" van de plank donker gemaakt door de achterkant met een wortelkerend doek af te tapen, de zijkanten met zwarte vuilniszakken, en de voorkant ook weer van wortelkerend doek.. Hierbij rol ik overdag het doek omhoog en savonds weer omlaag.. Wanneer ik er tijd voor heb zet ik de planten gewoon volop in de zon, maar ik heb niet altijd tijd en wil het niet steeds door mijn ouders laten doen, ookal helpen ze me sochtends wel wanneer ik bv al weg ben of slaap!
Tot slot,, de autoflowers gaan super super goed! de dame begint echt mooi compact te worden en toppen aan te maken, en de man ziet er ook echt veel belovend uit! nog steeds is het nog niet bepaald noodzakelijk om hem binnen te halen, dus ik wacht nog even,, echter zal dit wel binnenkort het geval moeten zijn als ik nog goed wil bestuiven en het niet wil verpesten!
fotos:
De planten in de tuinIMG_6005.jpg
De Royal daneIMG_6006.jpgIMG_6007.jpg
De DPxNIMG_6008.jpgIMG_6009.jpgen de aangevreten IMG_6010.jpg
De HLxgg rechts, en links de nadiaIMG_6011.jpgIMG_6012.jpg
Bovenste plank van de schoenenrekIMG_6017.jpg
volgende IMG_6018.jpg
degene met de haze, welke wordt verduisterdIMG_6019.jpg
onderste, waar ik wat vleesetende planten heb staanIMG_6020.jpg
de linker 2 zijn de REs, de rechter is de PWIMG_6021.jpgIMG_6022.jpg
De AnesthesiasIMG_6027.jpg
Volgende post gaan we weer verder
Comment
-
gaan we weer
De anas aan de zijkantIMG_6028.jpg
Een purpke widow, maar erg klein nog..IMG_6029.jpgIMG_6030.jpg
Dit zijn de Henkes LollandsIMG_6031.jpgIMG_6032.jpg
De heribei, eindelijk doet ie weer mooi IMG_6033.jpgIMG_6034.jpg
De Nadias,, gaan echt als een speer, beetje gestreched maar maakt niet uit, ze moeten toch groot worden!!IMG_6035.jpgIMG_6036.jpg
De haze die nog in de kas staaanIMG_6037.jpg
De bos Royal frisiansIMG_6038.jpgIMG_6039.jpg
De AutoflowersIMG_6046.jpg
De prachtige man, vind ik zelf!IMG_6047.jpg
De compacte vrouwIMG_6048.jpg
Jammer genoeg paste het net niet, dus volgende post gaan we weer verder!
Comment
Comment