Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Update 2/07/2012

Lol ik heb dat 1x gedaan , maar toen met een schep en alles in een zakje en dan burn motherf*cker burn! de bierblikjes gaan super! in combi met wat gif ben ik zo goed als slakvrij, eenmaal in de avond kijk ik ff hoe hte ermee zit en gooi de grootste ver weg.. werkt super! Die blikjes zate ook aardig vol na een paar dage!

Sorry voor de late update, dit weekend was ik erg druk, en heb dus net wat fototjes gemaakt.
    ze hebbe een weekend geen water gehad omdat ik weg was, dus staan er wat slapjes uit..
    Ik ben al een paar mannen tege gekomen, jammer genoeg bij sommige zelfs.. Dat betekend dan maar stekkies maken alvast scheelt weer ruimte
    De Heribei is al goed volgeworteld dus wil ik deze week gaan overpotten naar de 65L en ik wil dat elke plant die ik op het moment heb in een 11 of 18L pot zetten, en alle mannen verwijderen waarvan een stekkie gelukt is. ruimt weer een beetje op
    Echter ben ik wel bang, dat ik met de denen nogal te laat ben geweest, en ze niet groot zullen worden, daarom laat ik deze mss in 18L potten, en zet ik overige vrouwtjes in de tuin, degene die langer groeien. weer wat geleerd voor volgend jaar! maandje eerder minstens!
    Ook heb ik wat bladluis en sporen van wantsen gevonden, en zal vanavond de planten even inspuiten met wat gif,

Owhja, vandaag heb ik even gekeken bij mijn anasthesia x HL gekeken.. en er waren zaden klaar! deze liggen nu tussen de watten, en van de week gaat de hoofdtop om, om te drogen en daarna hier de zaden van te pakken.. dat betekend weer een nieuwe reeks! jammer genoeg een beetje te laat.. mijn plan is nu..:
    zaden ontkiemen, meteen buiten zetten, en degene welke als eerst in bloei gaat, is automatisch de eerste.. lijkt me.. met deze ga ik zaden produceren, en om zaden van de moederplant(en) te halen, ga ik deze terug in groei brengen door ze te reveggen, dus de wortels af te snijden en de plant onder 24 uur licht te zetten.. hopelijk lukt dit.. hiervan zal ik mijn verslag vervolgen..
    Ook hierom denk ik dat de Rfs niets worden, en zal deze uiteindelijk in een 18L zetten zodat ik allemaal kleine hoofdtopjes heb, toch nog iets

Tot slot gaat de LRxHaze vanaaf bestoven worden, waarna deze een paar dagen binnen zal blijven staan voor het raam, voordat ze weer naar buiten gaat, hopen op zon 30 zaden

Foto tijd:

Alles:
    alles.jpg

Anas. nog geen geslacht te zien:
    ana.jpgana2.jpg

De Pws, de rechter is jammer genoeg, een mannetje.. ik zal van de week een stekje hiervan nemen, en wanneerdeze aanslaat gaat hij om.. hopen op een vrouwtje:
    pw.jpgpw2.jpg

De REs, rechter is wsl man, zelfde verhaal:
    RE.jpg

De Nadias, rechter is zowizo man, andere 2 weet ik nog niet, zelfde verhaal:
    Nadia.jpgNadia2.jpg

De HLs, wordt denk ik niets:
    Hl.jpgHl2.jpg

De RFs, zijn erg uitgedroogt geweest dit weekend..
    rf.jpgrf2.jpg

In de volgende post gaan we verder met fotos

Comment

Vervolg update:

De Haze plantjes doen het ook redelijk denk ik, paar staan in mijn hokje, want die paste niet bij de rest.. ik hoop dat het verduistere lukt..:
      De voorste 2 zijn Omni haze, de achterste is een amnesia:
      haze.jpg
      Amnesia haze:
      haze2.jpg
      Elephant haze:
      haze3.jpg
      Omnis haze:
      haze4.jpg
      NL5xHaze:
      haze5.jpg

De planten in de tuin..:
      Allemaal op een rijtje:
      buiten.jpg
      De RDs:
      buiten1.jpgbuiten2.jpg
      De DPxNepal: de getopte gaat ook weer verder, echter is de achterste een man:
      buiten3.jpgbuiten4.jpgbuiten5.jpg
      Links de Nadia, rechts de HLxGG, nog geen geslacht:
      buiten6.jpgbuiten7.jpgbuiten8.jpg
      Het bier werkt goed:
      buiten9.jpg

Jammer genoeg paste het net niet, nog 1 foto hierna

Comment

Vervolg update:
        Tot slot nog de zaden die van de kruising zijn afgekomen,, let new life begin!

zaden.jpg

owhja, bijna de LRxHaze vergete!:
        DSCF0080.jpgDSCF0081.jpgDSCF0082.jpgDSCF0083.jpgDSCF0084.jpgDSCF0085.jpg

Dat was het weer!

Adioss
        Last edited by Damn nice; 2 July 2012, 23:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD View Post
          Wat reken jij per uur ?
          Eigen gekweekte zaden

Comment

Wow grote update, ziet er goed uit!

Comment

Hoezo knip je de bovenkant niet uit het blikje ?
              dan zal je meer vangst krijgen zolang je de rand maar laat zitte....
              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Nice vegetables

Comment

Jouw "knip-pols" zal groeien jonguh!

Dat wordt nog wat werk..

Comment

haha :p gelukkig heb ik veel verschillende soorten, dus zal niet alles tegelijk klaar zijn wat mijn pols wat rust zou geve op zn tijd

en die slakke kome hier ook nog wel tussen, welke niet, zulle vast wel door de korrels worden gevelt..
                    en ik denk ook, dat als ik hem open knip de blikjes binne no time overstromen en, doordat je het afknipt zal er een scherpe rand op komen, waardoor de slakken niet verder gaan..?

thanks for comments

Comment

Voor het blikje zou ik gewoon de top,binnen de rand, wegsnijden en ff snel vijzelen of schuren. Flikkeren ze er zo in.

Comment

Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Overstromen door regenwater bedoel je. Zou ik niet eens aan gedacht hebben haha.
                          En dat knippen ach, tis voor een goed doel toch?

Comment

sorry jonges voor de geen updates! ik heb hte gewoon echt te druk gehad met werken, drukke familieweekende en festivals etc. en dit weekend zat ik 52.5 uur lang op een paal in het water, wat onder de west frieze onder ons mss wel bekend in de ore klinkt..?

Echter heb ik wel tusse door wat fototjes kunne nemen, dus datzal ik morgen posten, ook zal ik morgen een uitgebreide update geven, om jullie weer wat op de hoogte te houden!

adios amigoss!

Comment

Ik kijk er naar uit damn nice! Tot morgen dan
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

serieus? 52, 5 uur op een paal??
                                Ben weer benieuwd naar de fotootjes, zit er ook een op de paal bij?? whaaaa

Comment

Bezig...
                                X