Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Zonde van je camera joh. En zonde dat je verplicht moest ruimen. Maar idd nog genoeg moois over.
    Fijne vakantie gehad en is je dip voorbij???
    Ik ben benieuwd naar Nadiaatje.

Comment

Kon wel fotos nemen, maar toen ik terugkwam was de camera alweer ingepakt om naar berlijn te gaan xd ben net terug, en zal ff de fototjes alsnog update,, zijn er wel een boel zegh! pffoeh dat worden zkr 6 posts xd

naja gaan maar beginnen bij de HLxGG..

Voor de vakantie heb ik het mannetje ook omgebracht, heb wel wat stuifmeel op een tak gestoven, hopelijk doet t wat,, we zien het wel,, en voor de wijsneuze, ja ik weet dat ik ook random zaadjes zal krijgen, maar boeie, die kome altijdwel van pas, ergens in het bos en de wiet kan je ook roke als er enkel zaadje in zit

De hlxgg staat al erg netjes te bloeien, heb dr flink gesnoeid en haar een beetje verminkt.. ik heb namelijk nogal wat takken geknakt, zodat de plant wat meer open wordt zodat rot verminderd zal worden doordat die beter lucht, maar ook een groter opp. krijgt waardoor de toppen meer kans krijgen om te groeien, ook die wat lager in een vertakking zitten..

IMG_6908.jpgIMG_6909.jpgIMG_6910.jpgIMG_6911.jpgIMG_6912.jpgIMG_6913.jpgIMG_6919.jpg

Ik heb 2 RDs overgehouden, welke ook dik in de bloei zitten, ook deze heb ik geknakt, om hetzelfde.. toch wel leuke bosjes toppen zo

IMG_6916.jpgIMG_6917.jpgIMG_6918.jpgIMG_6920.jpgIMG_6921.jpgIMG_6922.jpgIMG_6923.jpgIMG_6924.jpg

kblijf al die toppenbossen erg mooi vinden, maar wat me opvalt is dat de deense soorten toch wat andere topopbouw heeft als de "normale" indica, en deze ook wel een beetje extra tijd kunnen gebruiken om af te rijpen..

op 1 foto van de rd alles erop, dus op naar de volgende post tjussz

Comment

gaan weer verder ehh
        IMG_6925.jpg

Dan komt hier mijn trots, mijn snelst gegroeide plant lolol,, de Nadia, voor degene die het niet gelove,, jaah het is hm ECHT xD ik sta der zelf ook versteld van.. ik moest m al ombuigen omdat die anders de schutting over ging, waarna ik na 2 weke hem nog verder moest buigen omdat die weer te groot werd xD heb deze op enkele plekken geknakt, maar de plant is zelf al erg open,, dit is toch wel 1 van mijn favoriete soorten voor buiten, qua groei maar ook qua weed,, vorig jaar had ik deze ook, maar niet zo groot en veel toppen als nu, en maar 30 gram ong eraf gehaald,, wordt nu wel meer hoop ik :p

IMG_6932.jpgIMG_6933.jpgIMG_6934.jpgIMG_6935.jpgIMG_6936.jpgIMG_6937.jpgIMG_6938.jpgIMG_6966.jpg

De nadia wordt volop beschermt tegen vliegjes etc, en op een natuurlijke manier namelijk mijn vleeseters,, de hangplant gaat zelfs super goed, en maakt zelf heel veel kelken aan..

IMG_6926.jpgIMG_6927.jpgIMG_6928.jpgIMG_6929.jpgIMG_6930.jpgIMG_6931.jpg

In de volgende post ga ik weer verder

Comment

We gaan nu verder met de Hl, de rare herma die eerst man was, maar ineens volop vrouwelijk ging bloeien xD,, 1 en al dikke foxtail! ik heb dr/hem overgepot naar een 11L pot en deze is keihard gegaan! zon 80 cm+ top..

ik heb dit zelfde incident vorig jaar gehad met een andere deen, namelijk een royal dane. Ik vond de top toen zo gruwlijk, maar uiteindelijk is de top voor het grootste gedeelte in de prullebak gegaan omdat het rotte niet meer tegen te houde was,, daarvoor heb ik nu wat bedacht, en het is simpel.. met ijzerdraadjes en sateprikkers trek ik alle zeitakken die lang genoeg zijn opzij.. hierdoor krijgen zij, net als bij het knakken, meer ruimte voor ventilatie en lichtinval.. ook gaan de kleine topjes ipv in elkaar groeien, recht omhoog groeien waardoor ze minder vat krijgen op rot, en meer opbrengst zullen leveren,, neem ik aan ,, genoeg gelult , here shemale is:

IMG_6941.jpgIMG_6942.jpgIMG_6943.jpgIMG_6946.jpgIMG_6947.jpgIMG_6948.jpgIMG_6949.jpgIMG_6950.jpgIMG_6951.jpgIMG_6952.jpgIMG_6956.jpgIMG_7000.jpgIMG_7008.jpgIMG_7010.jpg

dat was de rd, volgende post weer verder ;p

Comment

we gaan weer verder,,

de royal frisian gaan leuk, lekkere topjes, verder gaan de haze erg vaag zulle zien wat t wordt..

IMG_6957.jpgIMG_6958.jpgIMG_6959.jpgIMG_6960.jpg

IMG_6961.jpgIMG_6962.jpgIMG_6963.jpgIMG_6964.jpg

de volgende post is de laatste,, maar zeker niet de slechtste,, de Heribei

Comment

De heribei gaat echt super hard,, dikke toppen, erg compact en dit wordt zeker een lekkere plant! aanvaardt:

IMG_6940.jpgIMG_6975.jpgIMG_6976.jpgIMG_6977.jpgIMG_6979.jpgIMG_6980.jpgIMG_6982.jpgIMG_6991.jpgIMG_6992.jpgIMG_6998.jpgIMG_6999.jpg

that was all folks!

hopelijk zijn jullie weer ff op de hoogte,

zal morge kijke of ik tijd kan vrijmaken, om een verse update te houden!!

laterrr

Comment

Jij hebt straks geen wietpas nodig.Laat het weer aan jouw zijde zijn.

Comment

Kijk damn weet hoe het moet.

Netjes man.
                  Gr Goud

Comment

ja man ziet er lekker uit,
                    en die heribei ziet er verdomd lekker uit.
                    en je zit er lekker bij in die weedjungle.. als ik een bijtje was had ik al die tijd in jou tuintje gezworven.

gr mildred

Comment

Wow nice man!!!

Comment

Damn Nice !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Zoals beloofd, een verse update..

Voor het gemak, zover het nog niet al het geval was, ga ik nu per soort 1 post aanmaken. hierdoor wordt het hopelijk wat overzichtelijker en makkelijker

weer beginnend bij de hlxgg..

gaat nog steeds erg goed, ze was omgewaaid, dus heb dr nu maar vastgezet aan een paaltje.. voor degene die de deense soorten kennen, snappen wat ik bedoel met de geur. Deze plant heeft een echte fris zuur achtige geur, maar nog wel erg zwak.. maar ruikt wel lekker hoor

fototjes:
                          IMG_7124.jpgIMG_7125.jpgIMG_7126.jpgIMG_7127.jpgIMG_7128.jpgIMG_7129.jpg

In de volgende post gaan we verder met de Royal dane,, wat weer leuke verassingen met zich zal meeneme!
                          Attached Files
                          Last edited by Damn nice; 2 September 2012, 17:20.

Comment

Denk je wel ff aan het dubbelposten btw...(je dubbelposten van gisteren heb ik niet samengevoegd vanwege een multi-update en het groot aantal foto's)

De Denen ken ik als ik geen andere, die geur dus ook

Comment

De royal dane:

De royal danes doen het echt uitmuntend goed! vooral als ik mezelf bedenk dat ik de royal danes echt pas laat heb geplant om toch het plekje vol te krijgne in de tuin!

de wat grotere, de links gesitueerde gaat erg goed, maakt redelijk dikke toppen aan, en ziet er erg gezond uit. De wat rechtere royal dane is wat kleiner, en is wat minder van postuur, maar zij heeft ook haar charmes, zoals elke dame! Deze royal dane vertoont paarse tinten in de toppen! wat natuurlijk erg fleurig is in de tuin qua geur heeft ook deze een fris zuur achtige geur, precies zoals vorig jaar mijn royal dane had. deze ruikt toch wel veel sterker als de hlxgg!

foto!:
                              IMG_7132.jpgIMG_7138.jpgIMG_7139.jpgIMG_7140.jpgIMG_7142.jpgIMG_7143.jpgIMG_7145.jpg

volgende post gaan we verder met, de almachtige nadia!
                              Attached Files

Comment

Stomme stomme ik, was ik begonnen met fotos van vorige keer, sorry dus dat zijn de thumpnails.. en vale het spijt me maar ik kan maar 15 fotos per keer uploade en das een heel gedoe.. sorry dat ik dan meer posts gebruik maar ik wil de lezer een mooi beeld geve, en het zijn meerde planten op verschillende locaties..

we gaan verder, de nadia.:

alsnog is ze groot! ze bloeit ook al lekker, maar geur komt er nog niet overduidelijk vanaf,, maar dat komt wel! here she is!
                                IMG_7153.jpgIMG_7154.jpgIMG_7155.jpgIMG_7156.jpgIMG_7157.jpgIMG_7158.jpgIMG_7159.jpgIMG_7232.jpgIMG_7233.jpg

dat was het weer, op naar de HL, die op zichzelf alweer een verhaal met zich meeneemt!

Comment

Bezig...
                                X