Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Jammer van de HL .. :/

Comment

We gaan nu weer verder, dit keer van de Nadia! Zij gaat echt zo goed ! overal dikke toppe ontwikkeling,, hope op een goede nazomer voor echt goed geplofte toppe!

IMG_7276.jpgIMG_7277.jpgIMG_7278.jpgIMG_7279.jpgIMG_7280.jpgIMG_7281.jpgIMG_7283.jpgIMG_7284.jpg

En nu de HLxGG
      Deze gaat ook super! vollll met toppen, ik zweer nu echt bij het knakken! Verder vind ik het een super plant, en ik denk dat de zadenrun is gelukt van deze plant. Ik ben ook laatst weer in wat bossen geweest en ik denk dat ik hier en paar guerilla spots heb gevonden, perfect voor deze plant. Ze wordt niet super groot, maar ontwikkeld wel lekker veel topjes en ruikt niet te sterk! Deze begint trouwens ook al redelijk af te rijpe..

IMG_7292.jpgIMG_7293.jpgIMG_7294.jpgIMG_7295.jpgIMG_7296.jpgIMG_7297.jpgIMG_7298.jpg

volgende post weer verder

Comment

nog paar fotos van de hlxgg bijvoege:
        IMG_7300.jpgIMG_7301.jpg

en tot slot de Royal Danes, ze gaan erg goed, en ruike vooortreffelijk. De grotere groene RD mag denk ik al bijna omgehaald worden!
        IMG_7303.jpgIMG_7304.jpgIMG_7305.jpgIMG_7306.jpgIMG_7307.jpgIMG_7308.jpgIMG_7309.jpgIMG_7310.jpgIMG_7311.jpgIMG_7312.jpgIMG_7313.jpgIMG_7314.jpg

Wat denke jullie van de planten..? moete ze nog lang of denke jullie ook dat t bijna oogst tijd is..? vorig jara had ik een paar te vroeg geoogst en dan is het gewoon niets dus ik oogst liever te laat als te vroeg..

volgende post gooi ik nog wat fotos van de vleeseters erbij en dan is de update weer af!
        Attached Files

Comment

IMG_7285.jpg
          Ze eet een lekker mugje die mij de vorige avond had gestoke.. die mf!IMG_7288.jpgIMG_7289.jpg
          IMG_7290.jpgDe eerst volgroeide kelk die ze bij mijzelf hefet ontwikkeld.. en het is een pracht!IMG_7291.jpg

dat was het weer, tot volgende keer!

Comment

gaan lekker die dames van je man en je kelk kerel wat een mooi ding..

Comment

Update 23/09/2012

We zijn weer een weekje verder, dus er is weer een update!
              Ik heb dit maal de toppen meer onder de loep genomen,

vreemd genoeg zijn de (vroege) denen nog lang niet klaar, maar de heribei begint al amber te worden! deze gaat dus als eerste om schat ik! ik weet niet of jullie de trichos kunne bekijken, maar ik neem een micro shot van een top, doe deze op mijn computer en zoom dan in.. Hierdoor zie je toch de trichomes zitte! Ik zal van de heribei een screenshot erbij zetten!

We beginnen met de HLxGG

Ze blijft lekker bloeien, maar ik schat deze toch nog zeker 2 a 3 weken minimaal! zadenrun is bij deze (gelukkig!) gelukt! Het is een super plantje, wat betreft groei, hoogte, stank en bloei. Nu wil ik kijken wat de wiet gaat doen. Ik zit al een tijdje met verschillende denen te experimenteren voor een goede wiet want mij valt op dat de denen wel vroeg zijn, maar de wiet beetje fluffig blijft.. en wil echt mooie toppen het liefst, zoals de heribei (ierdbei x herijuana).

Fotos!
              IMG_7318.jpgIMG_7320.jpgIMG_7321.jpgIMG_7322.jpgIMG_7323.jpgIMG_7328.jpgIMG_7331.jpg

De Royal Dane gaat ook super! zag hier volgens mij enkele amber pistels, maar ze moge nog zeker nog wel 2 weken denk ik,, vooral om fv te ploffe anders blijft ze te fluff en dat willen wij niet

1 royal dane wordt wel super mooi paars!
              IMG_7336.jpgIMG_7337.jpgIMG_7338.jpgIMG_7340.jpgIMG_7341.jpgIMG_7345.jpgIMG_7346.jpg

Volgende post komt de Nadia tevoorschijn

Comment

Mooie Royal dane ^^

Comment

De Nadia gaat super goed, ze bloeit lekker door, erg dik ook, en de toppen beginnen alweer te lijken op de nadia die ik vorig jaar had, welke toen echt super sterk en goed was! ik ben benieuwd!

deze mag iig nog fv! en deze mag ook zeker niet verpest worden want dat zou echt doodzonde zijn van deze prachtige dame!
                  IMG_7349.jpgIMG_7350.jpgIMG_7351.jpgIMG_7352.jpgIMG_7357.jpgIMG_7359.jpgIMG_7387.jpg

nu komen de royal frisians.. deze gaan allemaal erg leuk.. 1tje daarvan heeft ook nog een mooie feno,, namelijk helemaal paars blad etc..

kome ze
                  IMG_7364.jpgIMG_7365.jpgIMG_7366.jpgIMG_7367.jpgIMG_7368.jpgIMG_7369.jpgIMG_7370.jpg

Volgende post komt de heribei, stay tuned!
                  Attached Files

Comment

De heribei blijft allemachtig prachtig goed gaan! Ze heeft nog klein beetje last van bladluis en spint, maar dit houdt ik nog onder controle met groene zeep in water. Ik ga geen gif spuiten omdat die zo dicht bij oogsten is..

ook lopen er al meerdere lieveheersbeestjes op de plant, en zitten de larven er ook nog, en sommige zitte al bij hun allerlaatste fase voordat ze lieveheersbeestje zijn.. wat me opvalt is dat ook al het bladluis uit me toppen is,, gelukkig! en dat de larven ook kanibalistisch zijn, nu er minder eten is,, wat ook te zien is op een foto..

Foto tijd:
                    IMG_7375.jpgIMG_7376.jpg
                    De mooie hoofdtop IMG_7377.jpg samen met wat zijtoppen, welk elk op zich ook gigantisch zijn!IMG_7378.jpgIMG_7379.jpgIMG_7380.jpgIMG_7381.jpgIMG_7382.jpg
                    Al de vorige fotos gebruikte ik ook om in te zoome op trichomes,, de zijtoppe beginnen net met trichomes aanmaken, dus deze zulle 1 weekje langer moete als de hoofdtop..
                    Dit is de hoofdtop, en hierbij heb ik ingezoomed op de top.. ik heb gemarkeerd waar ik veel amber pistels heb gespot!IMG_7383.jpgIMG_7384 2.jpg Hoelang denken jullie dat deze hoofdtop nog moet..? zon 3 a 4 dagen schat ik.. IMG_7384.jpg
                    De kanabilisatie van de larven.. IMG_7385.jpg en nog 1 mooie foto, als klapper op de vuurpijl..!IMG_7386.jpg

Dat was het weer, groetjess
                    Attached Files

Comment

erg mooi hoor !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ziet er toch goed uit!
                        Sommige Denen blijven nu eenmaal fluffy, zo zijn ze gekweekt; open toppen voor doorwaaien e.d.
                        Niks mis mee hoor, je went er wel aan.
                        Van je foto's af kan ik niet zeggen wanneer je kunt gaan oogsten. Jij ziet de tricho's beter, dus volg je gevoel en je oog
                        Succes, wip wel weer binnen.

Comment

Ziet er errug goed uit. ben jaloers !!

Comment

hmm,, plante hebbe flink last gehad van het weer afgelope dage,, ook de eerste rot gevonde..!

Comment

Daar heb ik nog geen last van. Denk ik. Ze is te hoog om de bovenste toppen echt goed te kunnen zien. Maar ze staat behoorlijk afgedekt tegen de regen.
                              Toch nog best lastig met die laatbloeiers om tot een goed einde te brengen. Maar nogmaals, het ziet er bij jou heel niet gek uit volgens mij.

Comment

Update 15 oktober 2012,

Tijdje geen update geweest, ik had t nogal druk, en ik zat in de oogstweekjes, dus had meer dan genoeg te doen! vandaag laatste deel van nadia geoogst, en de hlxgg.
                                Ik heb weer een hele hoop cannabis, en is meteen volop in gebruik het hele huis ruikt ernaar!
                                Echter ben ik wel tot de conclusie gekomen; ik ga geen denen meer groeien, maximaal een kruising, zoals de heribei maar anders niet. De toppen vind ik te fluffy. Ook ben ik even klaar met al die vele soorten, want ik heb in de afgelopen jaartjes dat ik kweek veel verschillende soorten planten gekweekt, maar de uiteindelijke knaller van allemaal is eigenlijk wel de Nadia. Ze groeit hard, heeft mooie toppen, goede opbrengst en ik heb nog niet geproeft, maar vorig jaar was ze ook heerlijk! Verder heb ik laatst een aantal zaadjes gekregen van een maat, namelijk de Kronocane. Dit is een mooie kruising tussen de amnesia en een herijuana. Deze wil ik volgend jaar ook gaan zetten, maar dan wel verduisteren.

crono.jpg

Een paar weken geleden heb ik de heribei geoogst, en deze ligt op het moment al te curen in een weckpot. Het is een lekkere plant, wat mindere opbrengst als ik had verwacht, en de rot sloeg uiteindelijk redelijk heftig toe! Voor de rest was het een erg mooie plant op te groeien, en heeft mij uiteindelijk 80 gram mooie wiet opgebracht
                                20121004_141115.jpg20121007_221537.jpg20121008_100609.jpgIMG-20121004-WA0002.jpgIMG-20121004-WA0005.jpgIMG-20121004-WA0006.jpg

Daarna gingen de Royal danes om, en deze zijn nu helemaal droog. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om ze netjes te oogste, omdat ze zo fluffy zijn gebleven en mij dat veelste veel tijd kost. voor de rest wel een leuk plantje. The destination van de RDs is nog niet duidelijk, cake, hasj, naar wat kennissen die het wel roken? maakt mij niet uit.

20121008_100559.jpgIMG-20121007-WA0012.jpgIMG-20121007-WA0014.jpg

De Henkes Lolland x Guerilla gold, ben ik nog onzeker over,, ik heb halve verwachtingen of het wat gaat worden, maar als het wat is, zal het zeker een plantje zijn die nog eens als guerilla wordt gezet. ik heb er iig heel wat mooie zaden uit kunnen halen.
                                20121015_130834.jpg20121015_130851.jpg20121015_131009.jpg20121015_141214.jpg20121015_141219.jpg

volgende post gaan we verder

Comment

Bezig...
                                X