Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Poepzak200 Alien Contest
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Poepzak200 Alien Contest
IMG-20120620-WA0001.jpg
Ik kan niet zeggen dat ze veel doet, maar met dit weer kan je dat ook niet echt verwachten..
Comment
-
@Alien de automeisjes 'sweet skunk' zaterdag gekocht waren maandag al klaar met ontkiemen en staan ondertussen al met kleine blaadjes boven de lob, alle 5 zijn netjes uitgekomen, andere 5 zaden hou ik voor een binnenkweek.
Ga er twee op een secret plekje zetten en de rest in de achtertuin in volle grond... foto's volgen nog wel. De 29ste ben ik in Kaprijke en kom langs om nog wat spullen en wat grond verbeteraar... hou de de koffie maar warm of het biertje koud . Als alles wat lukt misschien een plaatsje voor mij bij de volgende buiten contest als die er komt, dit jaar gaat het om ervaring/leren en blunderen...
@Poepzak200 veel suc6( cross my fingers for ya! check check!), ik hoop dat we nu langzamerhand wat beter weer krijgen!!!
Cheers and beersLast edited by exmember22700; 21 June 2012, 07:27.
Comment
-
Door de grond waarschijnlijk.
En het scheelt nogal of ze tussen de struiken staan, of in een grote pot volop in het licht
In ieder geval leeft ze nog, da's al wat.
Nu nog even stiekem al die plantjes er omheen een beetje snoeien als je ouders niet kijken.
(aan de beplanting te zien staan ze in een tuin?)
Comment
Comment