Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit volg ik zeker, kan er mij iemand vertellen hoe ver het te ruiken is bij een buitenkweek?Ik heb zeker een vrije ruimte +- een straal van 50 meter.Het zal wel van enkele factoren afhangen, had graag ongeveer een idee wat ik er mag van verwachten. Hoe zit het in een serre met de reuk?
Ik kijk er al naar uit om wat foto's te zien.
Veel suc6 poepzak200, ik hoop dat we het slechtste weer nu langzaam aan wel hebben gehad.
bedankt, en ik denk dat als je het geen boom laat worden 50 meter wel goed is, het zal waarschijnlijk nog wel te ruiken zijn maar 50 meter scheelt natuurlijk toch al veel
Bedankt voor de info, ik heb je andere topics gelezen en krijg inspiratie om even een guerrilla proberen te kweken, ik vermoed dat het nog net niet te laat is om nog snel wat zaden te kopen.. we verwachten een lange warme zomer lol .
Ik weet enkele leuke spots dus ga ik ervoor..Sta me vrij he he ik blijf je topics volgen..
leuk dat je mijn topics volgt en dat je zelf guerilla gaat proberen. je kan nog makkelijk beginnen, maar je moet niet meer te lang wachten.
bedankt en zelf ook veel succes
Comment