Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Goed om te horen! Ben benieuwd hoe ze verder zullen groeien, en Omoordskunk, voor andijvie moet je naar een ander forum hier komt hopelijk een lekker wietje vanaf haha maare, hoe zit het met jouw kool dan, al tijdje geen update meer gezien?! En je mag kiezen wat je wilt, een beetje andijvie of een lekker blowtje? haha

PS. ze beginnen zelfs al heeel licht te ruiken, en omdat ze in me kamer in de vensterbank staan, ruik da best lekker! haha

Last edited by Ganjafarmer010; 9 May 2012, 16:16.

Comment

Mijn excuses , is niet de bedoeling voor je topic over te nemen.
      Allesinds bedankt voor de reactie . Ik krijg gewoon geen reacties op mijn eigen topic .
      Groetjes en veel succes !
      roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

Comment

Dat is inderdaad erg raar Cannachris!! Ik zal voortaan af en toe een kijkje bij je nemen!

Comment

Beste medegrowers,

vandaag is een 'zwarte dag' voor mijn eerst zo mooie plantjes!
          Ik had ze in de vensterbank gezet toen ik naar school ging met het raam ietsje open.
          Bleek nou dat ik m niet op t 2e gaatje van mn haak had gezet maar in t 1e, en die schuift z'n 10 cm verder op als het waait....
          Nou 3x raden...omgedonderd dus zwaar kut!!!! Zoals op de fotos te zien is lag echt overal aarde, mn moeder heeft ze direct weer in t potje gedaan snel met een beetje aarde!
          Toen ik ze eenmaal weer goed in het potje heb gedaan zag ik dat er scheuren in de bladeren zaten, de bladeren echt helemaal krom staan, kortom ze zien er niet meer uit, en eentje is ook nog eens heeeel erg gestrekt dus maar snel in grote pot doen.
          De wortels lagen op de grond en zijn dus grotendeels 'afgehakt' ook heb ik gescheurde lobbladeren (ik begreep dat je die kunt verwijderen en dat dit geen kwaad kan?)...

Help alsjeblieft als iemand hier ervaring mee heeft of me kan vertellen wat ik t beste kan doen en het belangrijkste, gaan ze dit overleven of maar nieuwe zaden bestellen?

De schade:
          IMG-20120510-00375.jpgIMG-20120510-00376.jpgPs. je ziet het niet heel goed door die witte achtergrond (is zodat je me straat niet ziet...) maar als je t van dichtbij ziet echt lelijk! bladeren helemaal verkronkeld dusja...

Last edited by Ganjafarmer010; 10 May 2012, 15:50.

Comment

Met wat liefde terug de grond in , wat je blijkbaar al gedaan hebt.
            Een klein beetje water en de zon in of miss juist niet.
            Maar gaat vast wel goedkomen, wel jmmr ja dat is nogal ergerlijk.

Zoals je op de foto aan de kromming kunt zien ghebben die wel een tijdje gelegen en zijn omhogo gegroeit doodgaan zullen ze echt niet.
            Even met de rug naar de zon toe staat ie weer recht.

Comment

plantje kan veel hebben komt wel goed.beetje wortelhormoon geven.

GR ED

Comment

Okee! Nou hopen dat het dan maar goed komt! En ja wortelhormoon heb ik niet en zou ik eerlijk gezegd niet weten waar ik dat ken kopen... Is wel erg belangrijk inderdaad want ze zijn er heel wat verloren helaas..

Comment

ze kunnen er alleen ma sterker van worden no stress

roll die marijuanna

Comment

Update!

Nadat m'n plantjes vorige x zijn opgevallen heb ik geprobeerd ze weer op te lappen en dat is volgens mij aardig goed gelukt! Wel zit de groei nog een beetje tegen maar er zit alweer verschil in en denk dat de wortels ook nog even moesten groeien! Die waren er namelijk afgepleurt....
                    Ik geloof dat ze er weer goed uit zien? Grootste binnenkort wat lager ingraven zodra ik ga overpotten, maar let ze denk ik nog een weekje zitten? Ken geen kwaad toch??
                    23.jpg24.jpg25.jpg26.jpg

Mocht er iets mis zijn of weer ik t wat, ik hoor t wel!

Last edited by Ganjafarmer010; 15 May 2012, 21:50.

Comment

Update!

Op zich gaat alles goed, alleen is er een probleempje zo te zien...
                      Na 1 en 3-vingerige bladeren te hebben gehad, komen nu gelukkig de mooie 5-vingerige bladeren door!
                      Alleen bij alle plantjes gaat het goed, alleen 1 plantje die maakt 2 nieuwe blaadjes aan waarvan bij het begin al gaten in zaten of het blad zelfs voor de helft uitkwam?
                      Het lijk me dat dit niet normaal is of gebeurt dit vaker? Ik heb elke dag goed gecontroleerd op beestje en dan ook niets gevonden, het was vanaf het begin al een beetje een raar plantje maar dit is toch wel heel maf? :27.jpg

Zoals jullie kunnen zien heb ik m toch enigzinds een beetje van de rest afgezet, en mn plantjes staan even buiten in mn propagatorbak met een beetje aarde onderin, ik ga namelijk maandag overpotten en de wortels kwamen er al uitzetten! En het waren er behoorlijk veel, dan zitten ze iig weer in de aarde!28.jpg

Mocht iemand weten wat t bladprobleem ken zijn oif wat ik er aan ken doen tell me!

Comment

Misschien heeft er een beestje, of beest (kat?) zitten lunchen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Update!

M'n plantjes zijn overgepot en staan nu in 18L potten. Het aarde is een mengsel vn 10L universele potgrond, 50L Biobizz Light-mix en 5L Pokon Zaai -en stekgrond. 65L totaal dus.
                          Had eigenlijk in totaal 72L nodig maar dit was alles wat ik had en hij moest echt overgepot worden! Uiteraard is de aarde goed gemengd alleen zit de pot niet helemaal vol: Dus hou ong. 15L over per pot, dit is toch wel genoeg voor een autoflowertje?!
                          30.jpg En hier zie je ze alle 4 staan, ze moeten nog even wennen aan de mix, maar mot wel goedkomen!31.jpg

Verder is dit m'n voeding: 29.jpg Ik geef ze nu de Terra Vega (Groei) bij het water, maar wanneer moet ik de Bio-Bloom(Bloei) gaan toevoegen aan het water?!
                          Ik twijfel hierover omdat een autoflower natuurlijk al vanaf het begin bloeit, er zitten dan ook al piepkleine haartjes aan!

Ik hoor het wel en als iemand op of aanmerkingen heeft, tell me!

Comment

Je hoeft pas over een week of drie-vier heel misschien een klein beetje voeding te geven.
                            Apart dat je eerst minerale voeding geeft, wat niet zo goed is voor 't bodemleven, en als laatste dan bio voeding.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor je reactie QnQ! Maar het heet dan wel Bio-Bizz en je zegt eerst minerale voeding en dan bio voeding, maar das toch puur het merk?
                              Ik bedoel van, je geeft toch altijd eerst groei voeding, en dan bloei voeding? Tenzij je iets anders in gedachten hebt?! Tis m'n eerste keer pas vandaar...
                              En hoe zit het met de bloei voeding, over hoelang? Vind het nogal lastig met een autoflower wat je wanneer moet geven!
                              Bij een normale plant is het simpel, groei en later bloei, maar aangezien deze het beide direct doen snap ik er geen reet van...

Comment

autoflower of normale plant allebei geef je in de bloei en ik denk dat je zelf ookwel weet wanner die begint tog ? wanneer er bloementjes komen
                                was het ooknie handig als je de bloei en groei van dezelfde merk nam biobizz is een goed merk en hoe kom je aan die mengsel van aarde zelf bedacht
                                verder zien ze er gewoon goed uit toch aleen ik zou nog niks geven nu. zijn ze teklein voor
                                Last edited by omoordskunk; 22 May 2012, 17:59.

Comment

Bezig...
                                X