Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Bedankt voor je reactie ommoordskunk maar ook hier schiet ik niet enorm veel mee op...De mix heb ik nagevraagd in de forumchat en van 73ed te horen gekregen dat dit geen probleem is zodra het maar goed gemixt word. Leek me ook zelf geen probleem aangezien het allemaal erg geschikt is voor de wietplant, de lightmix zaai en stekgrond en de gewoon potgrond! Voor wat de voeding betreft mij is in de growshop vertelt dat dit goed samengaat en niets uitmaakt, verder ook mensen op het forum gezien die deze 'mix' hebben!

Verder zou ik wel alsnog graag reactie willen op het antwoord van QnQ want voor zover ik het weet is die volgorde van voeding geven gewoon goed, mocht dit niet zo zijn leg het dan ajb uit, leer ik van!

En de bloei idd dus pas zodra er echt 'bloemetjes' te vinden zijn! Ben benieuwd wanneer groei dan kan worden toegevoegd?!

Thanks!

Comment

gaat lkrrr ganjafarmer

Comment

Update!

Weer paar dagen niks gedropt en het verschil met een paar dagen terug is echt enorm! Heel misschien doe de groeivoeding zijn werk goed, maar door die zon gaan ze nu echt enorm hard!

Paar foto's: 33.jpg 34.jpg35.jpg

Vraag me wel af hoelang die plantjes nog moeten, heb ze nu ruim een maandje! Vaak rond de 10 weken totaal begreep ik dus hoop dat ze over een ruime maand klaar zijn!!

Comment

Ziet er goed uit!

Je aller eerste bericht waarin je zegt dat de opbrengst tussen de 100 en 200 gram ligt ( dat zegt de leverancier)
          Dat lijkt me zelf dat dat niet klopt, ik heb op andere sites gezien dat het tussen de 50 en 80 was
          Maar succes!

Comment

Bedankt!

Nee dat geloof ik ook echt niet! Maar goed zoals je al zegt, de leverancier he...haha
            Ach ze gaan lekker en als er 50gr per plant afkomt ben ik heel tevreden!

Comment

zien er gezond uit ga zo door met dit weer blijfe ze groeiie

yooooooooooo

Comment

Update!

Er is een enorm grote verandering gekomen in de groei van de planten! De planten krijgen nu ook groeivoeding mee, zal vast geholpen hebben!
                Alleen het weer van ruim afgelopen week, is nu wel weer genoeg geweest, ik wil zon!!

Hier wat nieuwe foto's, zien er in mijn ogen goed uit!
                37.jpg38.jpg39.jpg40.jpg41.jpg

Ik zie een hoop kleine vliegjes onder m'n bladeren en af en toe 2 andere insecten die ik niet ken, dit is echter geen ramp want deze zitten er bijna nooit!
                In de vliegjes zit totaal geen leven, ookal raak je ze aan dan doen ze nog niks, het leeft maar zo ziet het er niet uit...
                aangezien ik liever voorkom, wil ik graag iets hebben tegen insecten, maar uiteraard ook voor eventuele grote problemen zoals spint en meeldauw!

Ik heb wat rondgezocht en een product gevonden die vrijwel alle plagen aanpakt, dus niet een specifiek voor 1 ding zoals spint, maar voor alles!
                Het heet Cannacure van Canna zoals de naam al zegt....--> http://www.canna.nl/cannacure

Hetgeen wat er in vertelt word klinkt erg goed! Alleen voor ik dit aanschaf vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en me kan vertellen of dit niet erg is zodra je toppen er ook mee bespoten worden?!

Ik hoor het wel, thanks!

Attached Files

Comment

Toppen kun je best nooit bespuiten, maar die heb je nog niet, dus da's no problem.
                  Vliegende beestjes die niet bewegen, misschien vliegende luis ?
                  1159oo75018367612.jpg

* Cannacure PDF: leaflet-cannacure-bladbespuiting.pdf
                  Last edited by QnQ; 8 June 2012, 13:01.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor je reactie!

Het zou idd best luis kunnen zijn! Het oogt alleen zo klein, ik weet niet of dit schadelijk is voor mijn plantjes, want ze doen echt niets! Haha
                    Maar wat denken jullie, goed product dat cannacure? Op de website belooft het een hoop goeds, en zorgt er hopelijk voor dat ik geen insecten meer terugvind!
                    En sprayen, ja ik ben bang dat er eventueel ook wat op de toppen terecht komt zodra deze er wel in zitten, 1x per week bespuiten is namelijk noodzakelijk...
                    Er staat wel biologisch afbreekbaar en: 'niet giftig; kan gebruik worden tot de oogst...'

Thanks!

Ps. Er staat ook geschikt voor zowel eetbare als siergewassen, dus neem aan dat als je dit ken 'eten' dat je ook kan roken? Hopen dat het afgebroken word...
                    Last edited by Ganjafarmer010; 8 June 2012, 12:59.

Comment

Het gaat vooral om het gevaar van toprot.
                      Ik heb bij m'n vorige post een pdfje gedaan van Canna.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt QnQ! Nou we gaan het zien kga t denk maar bestellen en als er een beetje op de toppen komt hoeft dat dus niet erg te zijn!
                        Lijkt me 'n goed middel, laat wel weten of t bevalt, thanks

Comment

Hey ik zelf heb een paar dagen geleden ook de verdelger van cannacure gekocht ik ga deze ook testen want veel moois op de site van canna maar ik wil dit toch maar eerst zien en dan geloven groetjes shining

Comment

Hee hier nog een! laat maar weten hoe t is, ze beloven namelijk wel heel veel! ben benieuwd

Comment

Update!

Plantjes groeien nog steeds erg lekker, ondanks dat er geen zon is!
                              42.jpg(Telefoon maakt nogal slechte foto's, lijken af en toe beetje geelig mijn planten, maar zijn mooi groen!)

Ook een Cheese ontkiemt van Royal Queen Seeds, deze komt guerilla! 43.jpg

Vraagje, zojuist voor het eerst bloeivoeding gegeven, er is namelijk een beginnende bloei op dit moment!
                              Kan de bloei -en groeivoeding beide gegeven worden voorlopig? Of stoppen met de groei nu ik de bloei gebruik....

Ik hoor het wel weer!

Ps. zag net 2 kleine plantjes bij m'n nieuwe Cheese, neem aan dat dit gewoon een goed teken is van gezonde aarde?!
                              Last edited by Ganjafarmer010; 12 June 2012, 19:24.

Comment

Heb je voor de cheese aarde uit je tuin gebruikt? kan toch niet zomaar meerdere plantjes uit je potten komen of heb ik wat gemist?

Comment

Bezig...
                                X