Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Automatic (RQS). Eerste kweekje!!

schoon kweekje

Comment

Nee dat is gewoon aarde van de growshop waar me andere planten ook in zitten! Ik heb het bij die grotere planten ook wellis zitten!
      Daarom denk ik dat t gewoon normaal is joh maar ziet er wel geinig uit nu de ander ook nog zo klein is! Komt goed ik was alleen benieuwd naar die voedingen!

Comment

dat is gwn een klein plantje ik had dat vorige jaar ook er zullen er denk ik wel heel wat meer van kommen het beste is gewoon uit de grond trekken, dan absorbeert dit plantnje geen water

Comment

Update!

Gaat nog steeds lekker allemaal!
          Alleen een hogere zijtak (gelukkig niet zo groot!), is afgebroken, het gewicht werd denk ik gewoon teveel, hij groeit namelijk nog steeds enorm snel! En dan vooral de zijtakken!!
          Ik heb het zijtakje in een heel klein potje gezet met water, wie weet word het nog wat! Maar WAT moet ik nu doen?? In aarde zetten of in het water laten staan, ik heb geen idee!
          Ik denk niet dat het wat word, maar daar kenne jullie me vast meer over vertellen...44.jpg

En nog een fototje van alles...45.jpg

Tipss!! haha

Comment

verstand heb ik 0,0 van dit, maar volgens mij moet je stekpoeder halen, daarin deppen en dan in grond zetten?

Comment

Comment

ziet er goed uit.. stekje idd ff met stekpoeder en dan in een potje oid..

greetss

Theo

Comment

Je kunt hem in het water laten staan tot hij wortelt. Wel even de bladeren halveren zodat er niet meer water verdampt dan dat hij kan opnemen. Snijd een wilgentak en zet die erbij in het water. In wilgentakken zit van nature veel auxine (= wortelhormoon) en dient dus als gratis stekpoeder.
                  Je kunt het takje ook gewoon in de stekgrond zetten en wachten tot er wat gebeurt. Dat heeft voor mij meerdere keren gewerkt.
                  Hoe zo'n takje 'zomaar' kan afbreken snap ik niet.. Maar met een autoflower heb je weinig kans op slagen met stekjes. Ik zou hem zelf in de kliko deponeren. Als je het toch wilt proberen, zie bovenstaand.

Succes!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heel erg bedankte voor de goede tip! Ja ik ga altijd enorm voorzichtig met mn plantjes om zodra ik ze verplaats, maar de tak was zo lang geworden voor de autoflower...Heel raar maar goed het is maar 1 takkie...ik m denk ik gwn in de aarde zetten! En anders het wilgentakje erbij...

Bedankt!

Comment

mischien moet je je planten wat harder behandelen, dat werkt in mijn geval altijd

Comment

1Stekjes maken lukt niet met autoflowerss daar moet je mooie grote bossen voor hebben en je kan ongedierte gewoon bestrijden met wat heet water en sop vooral nu ze nog geen toppen hebben heb ik ook gedaan en alles is weg
                        het ziet er mooi uit !! ga zo door Ganjafarter010

Comment

@ Mr. Jonko, hoe behandel je je plant harder? Ze staat buiten in onweer wind regen etc....ik weet niet wat jij met je plantjes doet maar ik hou het hier bij!
                          @ Omoordskunk, proberen is het altijd waard! Beter als weggooien! En ik heb ondertussen wel toppen erop, sowieso zou ik mn plantjes niet besproeien met heet water, lijkt me niet echt ideaal zo'n schok! Tenzij meer mensen zeker weten dat dit een goede manier is maar lijkt me sterk vooral nu er toppen op zitten, wel vervelend want ze zitten er ook zo nu en dan tussen, dus de cannacure deze week bestellen of het hete water...?!

Hier dan maar meteen een fototjes:

Alle plantjes naast elkaar: 47.jpgKlein nieuw plantje Chese van Royal Queen Seeds: 46.jpg

De beginnende topjes:48.jpg 49.jpg

Onderste blaadjes heb ik trouwens verwijderd, werden al een beetje geel en groeit toch niks aan + is makkelijker water geven!!

Comment

zou jij ze willen meten ik wil namelijk weten hoe groot die autoflowers ongeveer worden en op foto is dat moeilijk in te schatten.

ze zien er trouwens gezond uit nu ma hopen op goed weer

Comment

Ga zo door ziet er goed uit!

Comment

hey kerel goed bezig , en echt mooie plantjes ik had ng wel iets opgemerkt in 1 van je plantjes
                                dat ding dat ik op de foto heb aangeduid lijkt sterk op een bal , (mannelijke bal )
                                49.jpg???
                                Groetjes shining

Comment

Bezig...
                                X