Dit is de 2 de keer dat ik buiten ga planten. Me dames zitten nu in de ontkiemingsfase. Ik zal elke week een fototje maken van hoe het met ze gaat. Ik hoop dat het een mooi jaar wordt.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk
zaadjes effe 029.jpgzaadjes effe 031.jpgdit zijn wat foto's van me zaadjes zodat de vooruitgang gezien kan worden
-
ik ga dan nu vandaag al een helft van de zaadjes in de grond stoppen. Ik vraag mij alleen af of ik dit niet alleen voor mezelf maak heb nog geen andere reactie gezien haha. Anders is het natuurlijk een beetje onnodig om dit te doen voor hulp zou kunnen.
Comment
-
Goed bezig en succes. We hopen allemaal op een mooi jaar!
Gebruik of ga je voeding gebruiken?
Groetjes
''The sky is the limit''Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
Comment
-
Prima toch man. Succes ermee en hou ons op de hoogte!Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
Comment
-
heb de zaadjes geplant op 1 enkeling na... skunk northern light plantjes beginnende 368.jpgplantjes beginnende 369.jpg
ik heb hier ook nog een foto van ze in de grond. ik ga ze eerst effe voorgroeien binnen tot 15 mei als de nacht vorst over is en ze buiten kunnen.plantjes beginnende 370.jpgplantjes beginnende 372.jpg
tot nu toe gaat het lekker
Comment
-
water geven doe je, wanneer de grond droog is.. Een beetje klamvochtig (niet nat!!!!!) moet hij de eerste week zijn, daarna kan het droger.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
hier is dan een update. het zaadje van me northern skunk light is niet uitgekomen . gellukkig de rest wel. Zijn nu kleine plantjes. plantjes klein 002.jpg
zoals je ziet is er eentje geknakt. Ik heb geen idee hoe dit is gebeurd vrij spijtig. ik heb er maar een plakbandrolletje ondergedaan als steun. Ik weet ook dat er 2 potten te veel bewaterd zijn. hier nog een paar close ups. plantjes klein 003.jpgdit is het geknakte plantje ...
hier 5 x iced grapefruit plantjes klein 005.jpgplantjes klein 006.jpgplantjes klein 007.jpgplantjes klein 009.jpgplantjes klein 008.jpg
en hier dan nog 1 northern skunk die tenminste helemaal goed gaat ^^ plantjes klein 004.jpg
zo staan me dames er dus voor en 15 mei gaan ze buiten.
Comment
-
nou nog geen antwoord op me vraag maar ik ga ze dus gewoon 15 mei buiten zetten. hier een paar foto's van hoe ze zijn opgeschoten.
1 northern skunk is dus dood gegaan dit komt doordat hij geknakt was. hier foto's van de iced grapefruit slang en plantjes 017.jpgslang en plantjes 018.jpgslang en plantjes 019.jpgslang en plantjes 021.jpgslang en plantjes 020.jpg
en dan hier nog een foto van me northern skunk slang en plantjes 016.jpg
dat was het dan kwa foto's nieuwe komen weer wanneer ik ze buiten ga zetten op me mooie dakterras ^^
groetjes aan alle stoners
Comment
-
eindelijk iemand anders met een skunk!
ziet er goed uit !
mijn zijn net 5 dagen verder schat ik sony Xperia 007.jpg
op een goede oogst
groetjes luukcas112
Comment
Comment