Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag; gevonden zaadje bij de kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekverslag; gevonden zaadje bij de kush

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik ben een sinds kort beginnen te kweken men eertse zaadje die ik had besteld was kapot gegaan(wortel afgebroken,te enthousiast geweest).
    Maar toen ik een gram kush ging kopen in de shop zat er een zaadje bij deze heb ik nu ontkiemd en en in de pot gezet.
    De bedoeling is eerst het plantje wat thuis voor te groeien en dan in het bos in een pot zetten,want ik mag ze namelijk niet binnen houden dus doe ik dit in het grootste geheim onder de ogen van men ouders die men tweed e besteling zaadjes hebben onderschept(denk ik).

Ik heb het al drie dagen laten ontkiemen en heb het in een potje gestoken eertst was het een rechte steel met een buigend takje(foto 2 en 4) naarmate dat ik ze meer licht gaf is het recht gekomen en was het 4cm groot.
    Ik had ergens gelezen dat men die dan in een groter pot moet doen zodat alleen de blaadsjes net boven de grond komen dit heb ik dan ook gedaan(foto1 en 3).
    Ik zet het op mijn vensterbank tot het licht is en dan geef ik ze heel de nacht wat licht maar men lamp stelt niets voor eigenlijk de moeite misschien niet maaar alle beetjes helpen toch..?
    IK heb nu gezien dat de foto's niet van zo'n goede kwaliteit zijn,sorry hiervoor.
    Je mag altijd je mening geven want ik moet nog veel bijleren.

Alvast bedankt,

Solomon
    IMG00030-20120419-1736.jpgsamsung s2(dag 4).jpgsamsung s2(dag 5,overgepot.jpgsamsung s 2(3de dag in pot).jpgsamsung s 2(3de dag).jpg
    foto1:dag 5 (net overgepot)
    foto2:dag 4
    foto3:dag 5 (net overgepot)
    foto4:dag 3
    foto5:de derde dag( kiemen)

Re: kweekverslag; gevonden zaadje bij de kush

hoi Solomon,
    veel succes met je stiekeme plant. Wat voor soort pot gebruik je trouwens, zorg er voor dat er gaatjes vanonder in staan.
    Het doorzichtig potje lijkt me aan de kleine kant, zorg ervoor dat je niet vier keer moet overpotten.
    Het lampje er 's nachts boven zetten gaat niet veel uitmaken denk ik, het hangt er vooral van af welke soort lamp erin zit...
    Nu enkel nog hopen dat het een vrouwtje blijkt te zijn

Comment

hallo straycat,
      Ik heb in het potje zes gaatjes ge maakt zo als in een gewoon bloempot,net groot genoeg om op men vensterbank te zetten.
      Ik ben van paln om daarna no 1 keer over tepotten naar een grotere voor buiten te zetten en de lamp is schamend een 60watt(bureaulamp).
      Als ik alleen ga wonen ga ik een heel alles eropen er aan kopen zodat ze optimaal kunnen groeien,spitig dat alcohol wel maatschapijlijk aanvaardbaar is en cannabis niet,terwijl ik zelf al veel slechte momenten heb gehad met alcohol dan met cannabis.

Groeten

Comment

is de 60W lamp dan een gewone gloeilamp?
        Lees regelmatig dat je echt een lamp moet hebben met het juiste lichtspectrum, anders maakt het ni veel uit...
        Mijn plantjes krijgen van in het begin 18u licht 6u donker en ze lijken daar geen last van te hebben,
        in de natuur hebben de plantjes ook meteen een "nachtcyclus".

Nog veel kweekplezier en hou ons op de hoogte, een foto is ook altijd leuk.
        groet

Comment

en mstraks blijkt dat ene zaadje 'n mannetje te zijn
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Waarom vinden je ouders het niet goed? Heb je er al eens over gepraat? Als zij zomaar jouw zaden afpakken/onderscheppen bij aflevering, laat jou ze dan minstens terug sturen naar de shop voor het wisselgeld. Dat ze niet willen dat je kweekt: prima, hun keuze. Maar om van je kind te stelen vind ik niet netjes en persoonlijk zelfs onaanvaardbaar. Een beetje volwassene gaat een open gesprek niet uit de weg. Ik wil je absoluut niet opnaaien, maar veel ouders hebben vanuit vroeger een totaal verkeerd beeld van cannabis omdat ze enkelzijdige informatie is voorgeschoteld. Praat eens goed met ze, dat kan een boel schelen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat men ouders het hebben onderschept ben ik niet 100% zeker van maar ze deden raar toen ik de post na ging kijke.Maar zelfs als ik er over zou beginnen het zou absoluut niet mogen,ik weet ook niet in hoeverre ze weten hoe een cannabis plant er uitziet zeker toch niet als ze nog klein is.

Men plantje doet het goed(ziet er goed uit,denk ik),maar heb het gevoel dat het vooral gewoon groeit en ik zie vaak bij anderen dat hun blaadjes al meer ontwikkeld zijn dus mijn vraag is;groeit het eers omhoog voor het zijn mooi grotere blaadjes krijgt of ben ik wat te snel..?
              En wanneer kan je zien of het een meisje is of een manneke,in de bloeiperiode..?
              IMG00031-20120420-1701.jpg

Groeten,

..en mijn lamp is een gewone gloeilamp.ik heb ook al gelezen dat men voor de groei best een blauwelamp heeft maar het is mijn eerste kweek en ben nog niet eens zeker da het een wijfke is iki wil er nu vooral veel van leren zodat ik volgend jaar een stuk of 5 kan zetten.
              Last edited by ceBep; 20 April 2012, 17:43. Reden: dubbelposten

Comment

Gloeilamp werkt niet, neem een spaarlamp.

En lees bijvoorbeeld de micro sectie eens door, ons forum heeft een schat aan info.
                Eerst ff lezen, dan pas doen en/of vragen, scheelt een hoop gedonder.
                De sticky's in elke sectie bevatten de meeste basisprincipes.
                Dubbelposten is ook niet toegestaan: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-en-quoten

Comment

Bezig...
                X