Goeie Morgen All
Vanuit een druilerig Friesland.
HomeGhost 35 jaar woonachtige in het noorden.
Dit word het eerste Buiten verslagje wat ik maken ga. ( ga alle tips zijn wel )
Ben hier en daar al wat aan het lezen geweest op het forum , veel handige tips.
In eerste instantie zouden het 4 SuperSilver Hazen en 4 Amnesia worden...maar de Amnesia is nooit tot ontkiemen gekomen,hellaas.
Als iemand nog een goeie suggestie voor een "buitenwiet" hoor ik dat graag
Ik heb de Dames nu (nog) in potten staan ,heb ze reeds een keer verpot, tot het eerste blad weer in de grond gezet en voor de grond heb ik Guano Batmix gebruikt van plagron.
Verder heb ik als ondersteuning de voedingslijn,Plagron Terra Pakket Grow Box
De inhoud van de Plagron Top Grow Box Terra:
1 l Terra Grow
1 l Terra Bloom
250 ml Green Sensation
100 ml Plagron Roots
100 ml Enzymes
De Dames staan nu nachts nog binnen en overdag zo veel mogelijk buiten,en maak geen gebruik van lampen oid.
Ze zijn nu een kleine 3 weken.IMG_1760.jpgIMG_1761.jpgIMG_1762.jpgIMG_1763.jpgIMG_0598.JPGIMG_0597.JPGIMG_0590.jpg
Heb een mooie buitenlocatie op het oog,woon zelf in een veenrijke vennen omgeving , en ben erg benieuwd hoe de planten het daar op doen,maar twijfel daar nog over.
Tot zover even Dams En Heren.....
Moge uw Oogsten fenomenaal zijn en De High nog Hoger
Gr. HomeGhost
Vanuit een druilerig Friesland.
HomeGhost 35 jaar woonachtige in het noorden.
Dit word het eerste Buiten verslagje wat ik maken ga. ( ga alle tips zijn wel )
Ben hier en daar al wat aan het lezen geweest op het forum , veel handige tips.
In eerste instantie zouden het 4 SuperSilver Hazen en 4 Amnesia worden...maar de Amnesia is nooit tot ontkiemen gekomen,hellaas.
Als iemand nog een goeie suggestie voor een "buitenwiet" hoor ik dat graag
Ik heb de Dames nu (nog) in potten staan ,heb ze reeds een keer verpot, tot het eerste blad weer in de grond gezet en voor de grond heb ik Guano Batmix gebruikt van plagron.
Verder heb ik als ondersteuning de voedingslijn,Plagron Terra Pakket Grow Box
De inhoud van de Plagron Top Grow Box Terra:
1 l Terra Grow
1 l Terra Bloom
250 ml Green Sensation
100 ml Plagron Roots
100 ml Enzymes
De Dames staan nu nachts nog binnen en overdag zo veel mogelijk buiten,en maak geen gebruik van lampen oid.
Ze zijn nu een kleine 3 weken.IMG_1760.jpgIMG_1761.jpgIMG_1762.jpgIMG_1763.jpgIMG_0598.JPGIMG_0597.JPGIMG_0590.jpg
Heb een mooie buitenlocatie op het oog,woon zelf in een veenrijke vennen omgeving , en ben erg benieuwd hoe de planten het daar op doen,maar twijfel daar nog over.
Tot zover even Dams En Heren.....
Moge uw Oogsten fenomenaal zijn en De High nog Hoger
Gr. HomeGhost
Comment