Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 Keer SuperSilver Haze 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 Keer SuperSilver Haze 2012

Even een kleine foto update 2 Keer SuperSilver Haze 2 keer Royale Dane en 1 keer Frisian Dew

IMG_0654.jpgIMG_0655.jpgIMG_0659.jpgIMG_0660.jpgIMG_0661.jpg

De Frisian Dew daar blijven de blaadjes (foto3 ) erg klein van .... De RD groeit netjes ...nu ist alleen nog wachten op mooi weer wat doorzet..

De buiten locatie's heb ik ook reeds bezocht in het bos schiet het de grond uit ( foto's volgen ...het was te druk om er te lang te blijven rondhangen) en in het park is der 1 boven de grond en de ander laat nog even op zich wachten.

Tot zover

Gr. HomeGhost
    Attached Files

Comment

Je plantjes staan er mooi bij!
      Indd gedurft om haze buiten te zetten, ik was het zelf ook van plan dit jaar, maar toch maar niet gedaan haha.
      Ga je zeker blijven volgen! Succes!
      Lennart

Comment

@lennart , thx

Vandaag de twee haze overgepot in grotere potten, wortels staken er aan de onderkant door.
        Gelijk maar wat aan het wortelsnoeien geweest en nu maar even een paar dagen bij laten komenIMG_0671.jpgIMG_0672.jpg

De frisian DewIMG_0674.jpg staat vanaf vandaag in de volle grond in de tuin, kijken wat deze dame doet. (beetje breede bladvorming..normaal? )
        Ondanks het ontbreken van de zon groeien ze toch wel heel erg lekker met die zachte vochtige weer!
        IMG_0673.jpgIMG_0675.jpg(aangevreten door slakken....kijken of die het nog red)
        De oude haze van vorig jaar heb ik een aantal stekken van gehaald en gedoneerd aan me zus(neej geen familie bedrijf)

Fijne avond All

Homeghost.
        Last edited by HomeGhost; 14 May 2012, 16:29. Reden: foto's toegevoegd

Comment

Avond All...

Wat een weertje wat een weertje

Aan de temperaturen te zien klimmen we langzaam aan omhoog en zo ook de dames.... kan het nie laten om toch weer even een paar foto's te udaten..

S.S. Haze 2 keer IMG_0690.jpgIMG_0691.jpg

F.D.1 keerIMG_0693.jpg

R.D. 1 keerIMG_0673.jpg... de laatste ligt nog steeds bij te komen van en slak-attack.... tzt wel weer een foto van.

tuintje op het zuidenIMG_0694.jpg

De buiten locaties , het bos daar ben ik twee planten kwijt,vond twee mooie gaten terug.
          Het park... ook twee planten pleite...ongedierte/duiven... kortom locaties planten ...niets voor mij ...

Tot zover....Fijne Avond

Gr. HomeGhost
          Attached Files

Comment

Avond All

Even een foto update...

SuperSilver Haze 2 keerIMG_0720.jpgIMG_0719.jpgen nog 1 naast elkaarIMG_0721.JPG

F.D. 1 keerIMG_0718.jpg
            R.D 2 keerIMG_0717.jpgIMG_0716.jpg

Gr. HomeGhost...

Comment

Gmorgen all...

FF een foto update,SuperS.HazeIMG_2032.jpgIMG_2031.jpgIMG_0727.jpgIMG_0725.jpg
              FD IMG_2035.jpgIMG_2034.jpgIMG_0729.jpg(de middelste foto daarvan dacht ik dat het een R.D. was,maar na mate de plant groter word begin ik steeds meer het vermoeden te krijgen dat dit ook een F.D. is....)
              R.D.IMG_2033.jpgIMG_0716.jpg

Zo...da was uhm dan weer even.

Gr. HomeGhost

Comment

Middag All

Ff een kleine foto update

IMG_0801.jpgDe Dames op een rijtje
                IMG_0791.jpgIMG_0790.jpg IMG_0792.jpgIMG_0793.jpg2 keer Super Silver Haze
                IMG_0796.jpgIMG_0795.jpg IMG_0794.jpg1 keer Royal Dane (Verpot )
                IMG_0799.jpgIMG_0798.jpg1 keer Frisian Dew ( Beetje rare bladgroei ) in de volle grond
                IMG_0797.jpg 1 keer Royale Dane Of een Frisian Dew.....

Tot zover.

Gr. HomeGhost

Comment

Avond All

Even een kleine foto update.

De Dames op een rijtje,Rechts de grootste SuperSilver haze staat in de volle grond ,iets wat gehavend,na een week ziekenhuis(vandaar de slippers op de foto ) kwam ik thuis zat deze onder de luis
                  De middelste ook een SuperSilverHaze die in een eerder stadium getopt is,onderhand twee mooie volle zijtaken heeft ontwikkeld
                  De meest links in de Royal Dane die ondertussen in der bloeiperiode schiet. Achterin staat nog een Frisian Dew,die enorm is gaan strekken vanwege de tomaten ernaast vermoed ik, ivm licht
                  IMG_0865.jpg

Paar foto'sIMG_0863.jpgIMG_0861.jpgIMG_0860.jpgIMG_0856.jpgIMG_0855.jpgIMG_0854.jpgIMG_0853.JPG

IMG_0851.JPGIMG_0812.jpg

Ondertussen begint het redelijk te ruiken als de zon erop staat,enigszins word de geur verbloemt door de grote coniferen haag.

Tot zover

Fijne avond all

HomeGhost

Comment

ziet er goed uit hoor !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Gmorgen All

Weer ff een foto update...ondanks het slechte weer deze week groeit en bloei het lekker,,what can i say"onkruid vergaat niet"

DE Frisian Dew,tak op gevallen tijden de harde wind en de slakken,sjucht zorgenplantjeIMG_2204.jpg
                      Andere F.D.IMG_2203.jpg
                      Twee keer SuperSilver HazeIMG_2202.jpgIMG_2200.jpg
                      En uit eindelijk de R.D IMG_2199.jpgIMG_2198.jpg

Letters

Gr. HomeGhost

Comment

zou de super silver haze gaan verduisteren ,want die heeft een bloeitijd van 10 tot 11 weken plus dat het nog een week duurt dat ze in bloei gaan is 12 weken
                        want als het koud en vochtig weer wordt ,komt onze grote vriend TOPROT op bezoek

Comment

mmoie planten man
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Gmorgen Abel

Ik weet dat SSH een lange bloeitijd heeft, verduisteren doe ik niet ik laat ze gewoon hun gang gaan.
                            En mocht het in sept. nou echt zijknat en koud worden, bel ik eerst het KNMI , vertel ik ze dat ik iemand weet die keigoed is in lange termijn voorspellingen en vervolgens laat ik de Ssh in de serre afbloeien Grinzz

Comment

Avond All

Even snel een update,de RD 1 keer, kleine 3 weken bloei IMG_1062.jpgIMG_1060.jpgIMG_1058.jpgIMG_1057.jpgIMG_1070.jpgIMG_1069.jpgIMG_1063.jpg
                              De SuperSilverHaze 2 keerIMG_1067.jpgIMG_1064.jpg

De FD 2 keer IMG_1068.jpgIMG_1066.jpg de eerste getopt en geknakt..noodgedwongen..helaas,deze dreigde boven me haag van 2.50m uit te komen en dat heb ik liever niet en de tweede...das het zorgen plantje , aangevreten door slakken ,katten ,schep der op gevallen dwarsdoor kortom...ik zie wel wat het wordt .

Tot zover

Gr. HomeGhost

Comment

tja, ,zodra het veel regen en koud wordt je plant opgeeten door toprot
                                maar ja iedereen is eigenwijs

Comment

Bezig...
                                X