Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Schoonmoe heeft zeker groene vingers... (wat zeuren ze altijd over hun, zij weten ook wel iets; het zijn tenslotte moeders!)
Succes met aandikken en als partial Dane kom ik wel ff weer voorbij natuurlijk
Na wat gefreubel ben ik derin geslaagd om van een verre kijker 1 van de oogstukken eruit te draaien en deze vervolgens te gebruiken als "vergroot glas", en tommuh ut werkt wel aardig ook nog!!
dus ouwe verrekijker liggen....sloopuh! ff vlug een paar foto's genomen buiten...moet der ff een keer voor zitten om echt een mooie duidelijke foto te maken,maar kiek maar ff IMG_1142.jpgIMG_1141.jpgIMG_1140.jpg
Heb de R.D. geknipt durfde het nie verder aan buiten,de toppen zijn me te compact.
heb ook een deel liggen curen, kijken of da wat is. IMG_1155.jpgIMG_1154.jpg
Oeh, da's jammer.
Compacte toppen hebben me nog nooit weerhouden om de hele cyclus tot het eind te doorlopen. Hoeveel weken bloei hebben ze nu precies gehad?
Ik zou die kleren even goed wassen voor je ze aantrekt, die zullen best ruiken
Jammer dat je al geoogst hebt, op de trichomen foto's van 3 dagen terug was nog bijna niets te zien
idd jammer man. zo slecht is het weertje nu ook niet.
maar goed geniet er lekker van, en je hebt nog genoeg staan dus je kan je geduld no geen beetje trainen.,
Comment