Beste mensen van JointjeDraaien,
Hier mijn kweekverslag van 5x Fast Bud outdoor semi-autoflower van spliffseeds.
Ik heb 3 zaden ontkiemt tussen vochtige watten en 2 zaden 12 uur in water laten weken en direct in zaai en stek grond gepot.
P4230014.jpgP4210004.jpgnet voordat ze de zaai en stek grond ingingen.
Eerste had ik ze in een kastje in de vensterbank staan, maar was hier toch niet tevreden over.
P4210007.jpg
Heb ze nu verplaatst onder 2 spaarlampen die samen 198 watt licht leveren.
Het licht staat nu 24 uur per dag aan en ze zitten nu bijna 2 dagen in de zaai en stek grond maar ze laten hun hoofdje nog niet zien! Is dit normaal?
P4220011.jpgP4230012.jpgP4220009.jpgP4220010.jpg
Straks wil ik het licht als ze zich laten zien steeds meer verminderen totdat het het zelfde aantal lichturen heeft als buiten en ze dus zonder stress naar buiten kunnen.
Ik heb 2 keer eerder binnengekweekt onder HPS en 2 keer buiten maar dit was allemaal met stekjes.
Met zaad nog geen ervaring dus maak me zorgen of ze nog wel opkomen! haha
Volgende update volgt als ze hun hoofdje laten zien!
Greetz, xslt66x
Hier mijn kweekverslag van 5x Fast Bud outdoor semi-autoflower van spliffseeds.
Ik heb 3 zaden ontkiemt tussen vochtige watten en 2 zaden 12 uur in water laten weken en direct in zaai en stek grond gepot.
P4230014.jpgP4210004.jpgnet voordat ze de zaai en stek grond ingingen.
Eerste had ik ze in een kastje in de vensterbank staan, maar was hier toch niet tevreden over.
P4210007.jpg
Heb ze nu verplaatst onder 2 spaarlampen die samen 198 watt licht leveren.
Het licht staat nu 24 uur per dag aan en ze zitten nu bijna 2 dagen in de zaai en stek grond maar ze laten hun hoofdje nog niet zien! Is dit normaal?
P4220011.jpgP4230012.jpgP4220009.jpgP4220010.jpg
Straks wil ik het licht als ze zich laten zien steeds meer verminderen totdat het het zelfde aantal lichturen heeft als buiten en ze dus zonder stress naar buiten kunnen.
Ik heb 2 keer eerder binnengekweekt onder HPS en 2 keer buiten maar dit was allemaal met stekjes.
Met zaad nog geen ervaring dus maak me zorgen of ze nog wel opkomen! haha
Volgende update volgt als ze hun hoofdje laten zien!
Greetz, xslt66x
Comment