Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Fast Bud Outdoor

Hallo allemaal,

Ik heb mijn afdak inmiddels wat verhoogd omdat mijn planten er tegen aan gingen groeien!
    Ze staan allemaal al lekker in de bloei alleen de een wat langer als de andere.

Met verhoogd afdak ziet het er nu zo uit:

DSCN0561.jpgDSCN0562.jpgDSCN0563.jpg

Hier nog wat plaatjes van de topvorming die nu ontstaat, dat ze maar lekker dik mogen worden:

DSCN0564.jpgDSCN0567.jpgDSCN0568.jpgDSCN0569.jpg

Ziet er al goed uit, of niet?!

greetz,

xslt66x

Comment

mooi verhoogd man maar zou toch maar die toppen wat buigen hoor
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mooie plantjes hoor! Hoe zit het met de geur? Volg je al eventjes

Succes nog!

Ps je mag altijd eens naar mijn kweekverslagje kijken hoor !

Grts WW
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Dankje! Ik moet zeggen dat de geur nog wel meevalt! Het word nu wel wat sterker nu de plant gaat bloeien, maar het is niet zo dat zodra ik me tuin in stap ik een overweldigende wiet geur ruik. Opzich ben ik hier wel blij mee

Ik zal eens kijken in je verslag!

Greetz,

xslt66x
          Last edited by ceBep; 27 July 2012, 16:49. Reden: onjuist quoten van bovenstaande berichten, let er op!

Comment

nou nou nou nou
            wat een planten zeg hee
            je hebt mijn regen afschermende creatie mooi verhoogd en verplaatst hoor
            ze zien er mooi uit hoor die dames
            maar ligt het aan het soortje of ligt het ergens anders aan
            maar vind ze zo hoog en smal de lucht in gegroeid

miss als je ze getopt had dat ze wat breder werden en meer licht vangen
            weet niet of het gewerkt had maar ja je kijkt maar hahahaha

vent we spreken elkaar
            gr DonButtie

Comment

@DonButtie: Waarom wil je zo graag alle eer van dat afdakje -.-', wat boeit het nou wie het heeft gemaakt gaat erom dat hij wil dat z'n planten droog staan en of jij dat afdak nou hebt gemaakt, ik of hijzelf maakt helemaal niks uit.
              en iedere plant groeit anders zelfs in de zelfde soort.

Mooie Planten man! Dat het inderdaad mooie dikke toppen moge worden

Comment

@ Donbuttie: Er zijn er maar twee niet getopt, de rest is getopt of gefimmed. Ik denk dat ze zo hoog en smal groeien omdat het 90% Sativa is! Deze krijgen meer een kerstboom vorm. Ze groeien niet boven de schutting uit dus dat is al genoeg voor mij, denk dat ze genoeg licht vangen als ik kijk naar de top vorming onderaan de plant gaat deze net zo hard of misschien nog wel harder als de hoofdtoppen. Ben benieuwd wat we dit jaar zullen oogsten. Hoop dat we nog een aantal mooie warme dagen krijgen, het liefst heel de tijd natuurlijk maar als we een mooie nazomer krijgen en we eind augustus tot halverwege september heel de tijd zon hebben dan komt het helemaal goed! Vaak zie je dat op verpakkingen of sites van zaadbanken staat wanneer je buiten kan oogsten maar ik denk ook wel dat ik in de buurt ga komen van halverwegen september zoals beschreven

@Heribei: Thanks man, ik vind het zelf ook echt mooie planten kijk er elke dag weer met bewondering naar! Als het weer mee zit en ik niet al teveel tegen slagen zal hebben denk ik dat het helemaal goed gaat komen met die dikke toppen
                En DonButtie is gewoon trots op zijn creatie, als hij er graag credits voor wil kan hij die gewoon krijgen hoor!!

Comment

nou en trots ben ik hoor hahahahahaha
                  vind het gewoon leuk om te zeggen hahah

maar echt wel toffe planten maar als je wilt bestuiven 1tje moet nog een week of 2 a 3 wachten tot het al best wel redelijke toppen heeft
                  als je er een zaadplant van maakt kan je net zo goed gelijk een hele boel zaden nemen natuurlijk

maar kom binnenkort weer effe koekeloeren hoor

Gr DonButtir

Comment

Updatetje

Gewoon wat foto's die zeggen meer als woorden!

DSCN0703.jpgDSCN0707.jpgDSCN0708.jpgDSCN0715.jpgDSCN0709.jpgDSCN0710.jpgDSCN0712.jpgDSCN0713.jpgDSCN0714.jpgDSCN0704.jpgDSCN0705.jpgDSCN0706.jpg

De bloei zit er aardig in, nu nog even lekker dik worden met lekker veel kristallen.
                    Hier en daar last van wat blad vergeling, maar heb dit weer aardig onder controle met wat extra voedings beurten!

Greetz,

xslt66x

Comment

ziet er goed uit hoor !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Goede avond,

Heb het her en der weer wat anders in gericht en verder gebogen omdat ze toch nog flink door groeien.
                        De topvorming gaat goed wat me alleen wel op valt is dat ik bij sommige toppen de kristallen al zie zitten en bij sommige niet, hoe kan dit? Is de ene top potenter als de andere?
                        De hoofdtoppen zie je nog niks maar onderin begint het flink te komen.
                        Ik heb helaas geen goede camera waar ik mooie closeup foto's mee kan maken. maar toch wat foto's van hoe het er nu bij staat.

001.jpg003.jpg004.jpg006.jpg007.jpg008.jpg010.jpg011.jpg005.jpg002.jpg

Greetz,

xslt66x

Comment

Dat zijn nog steeds hele mooie planten!
                          Iedere plant is anders ook al is het dezelfde soort of misschien heeft het te maken met zonlicht.. Ik weet het niet :p

Succes nog!

Comment

Thanks

Ik wacht het wel af tenzij iemand een antwoord weet!

Greetz,

xslt66x

Comment

Da's normaal he, de toppen bovenin groeien langer.

*Die moeten nog wel een paar weken, succes.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks QnQ voor je antwoord, maar ik dacht altijd omdat je vaak hoort dat mensen de hoofd toppen eerst oogsten terwijl de kleine toppen onderin dan nog niet rijp zijn... Dat er iets mis ging! Niet dus

Greetz,

xslt66x

Comment

Bezig...
                                X