Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Fast Bud Outdoor



    Een update.
    De herfst begint nu echt bij mij! Ik geef ze zelf nog zo'n 3 a 4 weken. Heb hier geen microscoop of loep.. Dus ik doe het op intuitie!
    We zijn al een tijdje begonnen met het verlagen van de ph, ik geef nu elke water beurd een ph van 5.9
    Voor de rest lekker 4 ml plagron bloom en 1 ml plagron green sensation.. En het gaat lekker! Ik heb lange tijd de bladeren nog mooi groen weten te houden maar het lukt me niet meer.. Het eind zit eraan te komen. Ze ruikt nu al zo heerlijk zoet en sommige planten weer net iets anders als de andere. In de zon schitteren ze van de kristallen!!

    van vorige week:

    DSCN0741.jpgDSCN0746.jpgDSCN0752.jpgDSCN0747.jpgDSCN0749.jpgDSCN0750.jpgDSCN0751.jpgDSCN0742.jpgDSCN0744.jpgDSCN0745.jpg

    Van vandaag:

    DSCN0755.jpgDSCN0756.jpgDSCN0757.jpgDSCN0758.jpgDSCN0759.jpg

    Greetz,

    xslt66x

    Comment


      #77
      Re: Fast Bud Outdoor

      Zie alleen maar mooie dikke toppen, Netjes!

      Comment


        #78
        Thanks man! Ben zelf ook wel blij met het resultaat tot nu toe. Ben benieuwd hoe het straks smaakt en de potentie ervan, heb dit soortje namelijk nog nooit op!

        Greetz,

        xslt66x

        Nog even een fototje van hoe klein ze waren, ik vind het zo'n wonderlijke plant!
        ImageUploadedByTapatalk1346959809.432256.jpg

        Comment


          #79
          Netjes! Die van mij staat er ook zo by ongeveer , nu 3 weken in de bloei, ik ga pas van volgende week green sensation geven, geef wel 6ml op anderhalve liter suc6
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment


            #80
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #81
              Re: Fast Bud Outdoor

              Beste JDers,

              Een trieste mededeling maar gelukkig kon hij nog triester! Ik heb vandaag een plant gekapt omdat de toprot overhand kreeg.
              De andere vier laat ik lekker staan al begin ik langzaam aan wel met spoelen, vandaag de laatste voedings beurt en daarna alleen nog maar water. Fast Bud is al te oogsten halverwege september maar zou eigenlijk willen proberen eind september te halen! Deze plant die ik nu geoogst heb zal wat minder potent zijn maar een lekker hij wietje, de trichomen waren milky en sommige nog helder.

              De totale opbrengst na een grove knipbeurt ( ik knip alles netjes schoon na het drogen! ) is 261 gram.
              En 1 zaadje Die komt in het ruiltopic te staan!
              Wel een vraag over het zaadje, want het is van een onbevlekte bevruchting is deze nu regulier of ook fem? Het was ook echt tevens het enigste zaadje in de plant.

              Wat foto's:

              DSCN0762.jpgDSCN0763.jpgDSCN0764.jpgDSCN0765.jpg

              Greetz,

              xslt66x

              Comment


                #82
                Fast Bud Outdoor

                Beste JDers,

                Het is een tijdje stil geweest, had wat andere zaken aan me hoofd..

                Ook geen tijd voor foto's gehad behalve deze twee van mijn grootste cola

                ImageUploadedByTapatalk1349465904.842235.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1349465928.840704.jpg

                Inmiddels zijn alle vijf de planten geoogst, en hangen lekker te drogen...

                Van een aantal fluffy toppen ben ik schinmel kasmir aan het maken.

                Als alles droog en geknipt is zal ik nog een rookverslag en uiteraard budshots posten!

                Greetz,

                xslt66x

                Comment


                  #83
                  Fast Bud Outdoor

                  Owja ik verwacht wel even een reactie met: je ster staat op de foto

                  Comment


                    #84
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    je ster staat op de foto, nee maar shiiiiiiiiiiiit dikke toppen man echt nice!
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment


                      #85
                      Fast Bud Outdoor

                      Thanks vlrs! Bijna een volwaardige 1,5 liter cola hoofdtop

                      Comment


                        #86
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        Ohh dat zijn mooie dikke toppe!!
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

                        Comment


                          #87
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          zo ey dat is nog eens een top , dat word een lekkere opbrengst

                          Comment


                            #88
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            waarom zou iemand 1 zaadje willen ruilen met onbekende afkomst...
                            maar oke, je toppen zijn wel mooi!

                            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                            Comment


                              #89
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              Je ster, en je woonplaats
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #90
                                Fast Bud Outdoor

                                @ QnQ me woonplaats? Dat is niet helemaal de bedoeling... Waar zie je dit aan?

                                nevermind pm was genoeg
                                Last edited by xslt66x; 2 October 2012, 22:37.

                                Comment

                                Bezig...
                                X