Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja echt een mooie kweek man, kzou de volgende keer alleen een aantal van je planten wat meer ruimte geven, de ruimte tussen de planten bij een paar planten zag ik dat er te weinig was maar tziet er prima uit en mischien wat onkruid weghalen maar dat is niet een heel erg groot probleem voor je planten maar toch een schoon stuk grond voor je planten is bonus! ik ben benieuwd wat het gaat worden
leuk tuintje zeg, ziet er goed uit maar ind erg dicht bij elkaar geplant die onkruid? is niet echt een probleem. volgende x wel ff omharken de aarde zodat die soepel word is weer een plus voor de groei winst
ziet er echt goed uit mocht ik zon opp. aan tuin hebben zou ik het ook zeker doen
Wat ik denk is dat je veel werk gaat hebben bij het oogsten veel succes met je run...
ze zien er allemaal goed uit, was best benieuwd na al dat kut weer van de laatste weken!
heb zelf ook vast rond gekeken naar voedings-tabletten. dit jaar had ik bijna al mijn planten al in de grond zitten maar bij 2 heb ik nog een tablet onder de wortels gelegd. het verschil is echt groot. na 5 weken is het verschil bijna 20 cm (auto flowers).
bedankt voor de tip, ik ga ze in de toekomst veel vaker gebruiken.
ps. mijn plantjes waren rond de 25cm toen ze de grond in gingen...
Hoop dat mijn niet autoflowers mogen af bloeien in drogere periode de auto flowers beginner her en der te rotten dus maar vast wat geknipt
ak 47 x snow ryder voor het knippen
Cobra voor het knippen
Cobra van boven
auto haze voor het knippen
andere auto haze
zelfde auto haze als eerste foto
Na het knippen
Van links naar rechts, ak-47 x snowrider , cobra, 2x auto haze. De linker auto haze heeft boven in compacte toppen de rechter auto haze heeft grotere toppen maar helaas fluffy.
Vind persoonlijk auto flowers tot nu toe niet de echt de moeite; heb ze dan ook snel geknipt , even drogen en de vriezer in voor hasj.
De auto haze droog ik wel wat wiet van om te kijken of het de term haze uberhout wel waardig is.
Comment