Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit, Big bang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek ooit, Big bang

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste kweek,
    ik heb deze plant van een vriend van mij gekregen, ik ben nieuw in het kweken en heb geen idee wat ik doe ik heb plantenvoeding, en ook schoon water.
    IMG-20120427-00205.jpgzo ziet het er nu uit, ik weet niet precies hoe oud de plant is ik gok 2 maanden.
    door andere kweken te kijken, ben ik hem buiten gaan zetten als het echt lekker weer is, zoals vandaag(27-4-12)

    als iemand mij kan helpen met hoe ik het allemaal verder moet doen, graag .
    Last edited by LuckySmokerS; 27 April 2012, 11:12.

    #2
    Re: Eerste kweek ooit, Big bang

    Volgens mij moet je niet al te vaak switchen met binnen en buiten zetten ivm stress.
    Het kan zijn dat ik dit mis heb, zoja dan corrigeert iemand mij vast wel
    Wat voor plantenvoeding gebruik je trouwens? Ik neem aan dat je de wiet wilt gaan oproken, en dan is bepaalde voeding niet zo gezond voor je (Zoals pokon...).
    Succes ermee!

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek ooit, Big bang

      Ik heb Pokon, maar daar stop ik over 1 week mee zodat die zichzelf reinigt, maar sommige blaadjes beginnen een beetje te verwelken, en ik heb geen idee wat ik moet doen.
      Maar van stress wist ik niks af, ik hou hem gewoon binnen dan .

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door WietPiraat View Post
        Volgens mij moet je niet al te vaak switchen met binnen en buiten zetten ivm stress.
        Het kan zijn dat ik dit mis heb, zoja dan corrigeert iemand mij vast wel
        Wat voor plantenvoeding gebruik je trouwens? Ik neem aan dat je de wiet wilt gaan oproken, en dan is bepaalde voeding niet zo gezond voor je (Zoals pokon...).
        Succes ermee!