Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

    Korting op 420shop
    Hallo ik kweek dit jaar voor het eerst mijn plantjes buiten op het balkon de zon komt links op en gaat rechts onder dus mijn plantjes hebben vollop belichting..nu heb ik mijn vraagtekens of een van de planten geen mannetje is... zie de fotos hieronder...
    290420121057.jpg290420121062.jpg
    ze zijn alletwee even oud, alleen de linkse groeit anders als de rechtse... links heeft hele spitse blaadjes en rechts heeft hele mooie ronde en grote bladeren..
    ik heb ze in de eerste 3 weken wortel emulator gegeven en nu in de 2de fase geef ik ze 2x per week hydro...

    heeft iemand nuttige tips voor mij en kan iemand misschien nu al vertelen of je kan zien welke sekse ze zijn???
    290420121059.jpg290420121055.jpg

    alvast vriendelijk bedankt..
    FreeTeKnO73 (wesley)

    #2
    Re: Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

    maak is een foto van de zijkant ,want een vrouwtje maak heel snel zijtakken
    dat kan je zien aan de oksel

    Comment


      #3
      Re: Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

      Dit is geen kweekverslag en hoort hier dus ook niet echt. Plus, indien je even hier op het forum had rondgesnuffeld had je direct je antwoord gevonden. Niet om bot te doen, maar ik vind toch dat hier min of meer gestructureerd moet blijven zodat alles nog overzichtelijk en aangenaam blijft.

      Voor de rest, bon chance

      Comment


        #4
        Re: Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

        okee sorry ik zal voortaan mijn topics op de juiste plaats zetten
        stomme vraag dan maar in welk topic kan ik mijn vraag wel stellen =P

        Comment


          #5
          Re: Haze plantjes 6 weken oud, met wortel emulator en hydro groei in 2de fase

          hier de fotos, 300420121067.jpg300420121065.jpg300420121066.jpg

          Comment

          Bezig...
          X