Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Generals eerste buitenkweek - autoflowers en amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Generals eerste buitenkweek - autoflowers en amnesia haze

op je eerste vraag: zover ik weet mag je er van uit gaan per meter je plant groeit je toch wel minstens 12 liter moet hebben dus bij wijze van spreken wil je een 2meter plant 24 liter of meer ik zie de meeste trouwens met 60liter kuipen kweken

tweede vraag, ze drinken veel maar anderhalve liter vindt ik wat veel, tenzij ze in volle zon staan dan durve ze echt veel drinke, maar voel echt gerust een vinger diep in je potte als het nog wat vochtig is heeft hij nog niets nodig

Comment

thx!

handige en makkelijke tip

maar een plant gaat er verder geen nadeel van ondervinden en gezond blijven als je beslist om ze maar 12 liter pot te geven denk je?

---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

spannende momenten wat het onweer al dan niet gaat aanrichten hier......fingers crossed

Comment

normaal niet, ze zullen sneller voeding en water nodig hebben en zullen niet tot hun volle potentieel uitgroeien maar het is zeker mogelijk, gewoon kleiner en minder

Comment

okay, mijn automatic Big Buddha Seeds autoflower begint nu aan haar 4e week bloei.....aangezien dit mijn eerste plant ooit is, had ik toch even van jullie voor de zekerheid geweten of ze nog niet oogstrijp is...

de twijfel komt omdat men bij de zaadbank claimt 'van zaad tot oogst in 10 weken" maar mijn plant heeft eerst 6 weken gegroeid voordat ze in bloei ging. Alles bij mekaar zit ik dus aan de 10 weken. Mijn kennis echter zegt me dat ze nog even mag staan......vreemd. Ik vind ook dat mijn plant in zijn geheel op de laatste foto bijv nog zo 'gezond' eruit ziet...terwijl ik dacht dat een oogstrijpe plant al wat vergeelt enzo....

enkele foto's (je kan ze vergroten normaal gezien voor de trichomen...):

P1000573.jpgP1000575.jpgP1000576.jpgP1000580.jpgP1000581.jpgP1000583.jpg

Comment

die mag nog zeker effe staan,laat ik het zo zegge die moet nog zeker effe staan. het beste is dat je met een vergrootglas of een vergroot lensje ziet naar de trichomes als die melkwit af amber bruin zijn is hij rijp glinsteren ze nog kristal achtig mag hij nog effe, als je gwn trichomes opzoekt op het forum vindt je de hele uitleg wat het juist is en moet zijn,

dat je plant nog gezond is en niet geelig is, komt omdat je de laatste weken overvloedig water moet geven om te "flushe" alle voeding uit de grond halen en uit je plant daarom dat hij normaal op het eind zo slecht eruit ziet, die van jou zal nog genoeg voeding overhebben. buiten staaat een autoflower meestal langer dan onder een lamp

Comment

okay thx, mijn gevoel was ook eerder dat ze nog even mocht hebben...

idd, die voeding, ik gebruik plagron royle mix en das blijkbaar meer dan voldoende voor een AF

Comment

ja iddm die top plagron mixen zittem allemaal barstensvol met voeding. ik zou zegge als je ziet dat de trichomes hier en daar amber, worden beginne met een goede week of twee weken elke dag tamelijk veel water geven zonder voeding ofzo bij. dan zoude de bladeren normaal geelig moeten worden en dan flush je de overtollige voeding weg, heeft ook weer effect op je smaak, ja en dan oogsten een goeie 10 dagen drogen en dan een maandje curen en ze zulle je wel smaken

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

is waar maar met die plagron mixen komt erbij AF geen voeding aan te pas en dan krijge ze altijd gwn water moet ik dan niet op het eind zorgen dat al men voeding uit men plant en men grond zijn ?

Comment

goede vraag. Heb de mijne nu eens green sensation gegeven en had dat beter niet gedaan: gele bladpuntjes de dag erna. Die plagron royale is echt wel voldoende voor een AF in een 20liter pot!

dus ja, misschien zelfs teveel als je je plant graag wat zou willen laten afzien op het einde

Comment

Gewoon netjes afbloeien, en (vooral) niet te vroeg oogsten, dan haal je er een prima wietje vanaf.
                          Experimenteren zou ik eens gaan doen als je een succesvolle kweek gedaan hebt.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

met dit weer kunne ze zeker buiten staan hebben ze nog graag ook, wel oppassen als je met gefeminiseerd zaad bent begonnen en ze lange tijd aan een te hoge temperatuur bloot stelt, dan hebben ze de neiging om hermafrodieten te worden, dus denk wel dat het beter is voor ze effe buiten te zetten, ook opletten dat je potten dan niet te hard in de zon staan, als hun worteltjes beginne te bakken gaan je plantjes ook niet graag hebben.

Comment

voila, ze staan buiten

bestaan er tips ofzo om je potten af te dekken bovenaan voor de wortels te beschermen? Ik heb eventueel wat stro op bovenop te leggen?
                                Plastic afdekken lijkt me niet zo goed: broeikaseffect?

Comment

Bezig...
                                X