Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t
De terechte winnaar! prachtig verslag, door jou ben ik volgend jaar ook van plan te scroggen, maar wel met verduisteren, dat is denk ik fv wat makkelijker in te schatten!
Veel plezier met je prijs, en vooral met je rookvoorraad!
Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t
Ik heb het allemaal niog eens doorgelezen en zeer mooi om te zien hoe je dat allemaal aangepakt hebt met deze moooie buitenscrogg.
Veel buitenkweekjes hier zijn toch maar veelal van het zelfde maar jij laat zien dat het ook anders kan. Ik was eigenlijk van plan om van de zomer denen of autoflowers zetten maar na alle klachten die ik hoor over smaak en lossen toppen denk ik dat ik ook liever een beetje schimmel voor lief neem en zorg dat ik er op tijd bij ben om te verwijderen zodat ik echt lekkere soortjes kan kiezen. Beter een beetje offeren dan jezelf tekort doen zeg maar.
Jammer dat je geband bent want ik kon jouw grensverleggende en vernieuwende manier wel waarderen en ben eigenlijk heel benieuwd wat voor gekkigheid je deze zomer weer uit ging halen.
De terechte winnaar en een groot verlies voor het forum.
Comment