Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t
Kiekeboe!
Altijd mooi om te weten dat als ik eventueel Lourdes was blijven liggen met n dubbele beenbreuk er wel degelijk mensen zijn die me zouden missen..
Ooit een maagdelijk katholiek bedevaarts oord, thans eerder een doorgelierd zootje nimfomane cannabisjunkies created by flier.
Jo heidenen,
Laten we het erop houden dat Lourdes ondanks de afwezigheid van internet uiterst leerzaam was..
Zoals je ziet is er door de storm aardig wat bladbeschadiging her en der maar daar gaan ze wederom niet dood van. De dames zijn getopt, toch maar niet na de 3e maar na de 4e en de andere de 5e node. Weet nog niet of ik zo nog een x ga toppen of de boel lekker platbind zo, mn verveling zal t leren..
Tot slot nog maar klein bonusje gewoon omdat t kan en om mn 2 verloren planten een beetje te compenseren heb ik paar stekken getrokken die aan t aanslaan zijn dus das mooi. P1000492.jpg
Jo smokende stormvogels,
T is weer tijd voor n slechtweer update, dames doen het rustig maar gestaag, harde wind beukt er lekker in zo op het dak. Het weven is begonnen, gaat goed en houdt je van de straat..
Omdat foto's altijd duidelijker zijn dan woorden houd ik verder lekker mn hoofd dicht.
Comment