Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t
Het is dat t onkruit is want anders..
Kijk, zeeland rocks maar dat geld niet voor mn planten, was er vanuitgegaan dat t vrij zonloos was, er regen was gevallen en er dus bij thuiskomst maar een klein beetje dorst zou zijn maar da was nie he..
Dames stonden er zwaar verloedert bij deze pics zijn uurtje na watergeven dus zag er tragisch uit, gelukkig ist n sterk onkruitje he. P1000601.jpgP1000602.jpg
Het geintje heeft me wel geel blad opgeleverd dus das mooi en daar ben ik uiteraard zeer content mee..
Dame nr 1 ofwel de linkse van voorafgezien en de rechtse als je dr achter zou kruipen.
Jaa das fucked up man...
maar zo te zien valt het nog wel mee
meeste is nog groen...
dus da komt wel goed!
wel appart dat je nu pas rustig begint met de groeivoeding met lage dosis.....?
die is bij mij al op.....
ze zitten hier al een week dagelijks aan de Bloeivoeding te lurke 20ml/10ltr om de voorbloei extra te stimuleren...
en nog wat laatste restjes PowerRoots...
En jaa dat Helpt! de bloei begint er steeds meer in te schieten hierow....
Misschien langzaam overstappen op de bloei...? zag dat bij jou de voorbloei er ook al beetje ingeschoten was....
Succes ermeee
Ben benieuwd hoe ze er vandeweek weer bij staan, ik denk wel goed!
Kleine kloteflesje he.
Power roots, vita race en green sensation ook niet gebruikt en was niet van plan ook eigenlijk.
Less is more denk k maar, biosupermix zit er wel vol doorheen en ook de bloei gaan we lekker pompen natuurlijk.
indd kleine flesjes... net genoeg voor 4 planten denk ik zo....
Vita bladspray gebruik ik niet aangezien ik daar in eerder gebruik rare vlekke van kreeg op me blad....
De rest van het verzorgingspakket gaat wel op! daar hebben we het tenslotte voor gekregen
We zullen zien wie hier meer van af brengt.... lesss or more.....
Juuuu zonnestraaltjes van me,
Zonniger tijden, zonniger foto's!
Schade valt dik mee, enkel wat oudste fanleaves hebben verloren of zijn verliezende. Dit komt de ventilatie weer ten goede dus hoort allemaal bij t plan gods ga ik vanuit..
Dame nr 1 ofwel de linkse van voorafgezien en de rechtse als je dr achter zou kruipen.
Comment