Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hahah kerel! wat een planten! echt reuzachtig,, maar idd erg goed opletten op rot zodirect, want anders kan je alles weggooien! wel flinke struiken maar northern light vind ik persoonlijk niet echt een buitenplant, behalve als je ze verduisterd..
als je volgend jaar er weer voor gaat, zal ik voor wat snellers gaan zoeken kijk eens bij mijn verslag ik heb hier verschillende strains staan, welke al volop bloeien!
Hoe gaat het daar? heb je al toppen erin? heb benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet! zelf ben ik ook bang voor toprot! ook bij mezelf! probeer iedere dag dat er regen valt alles eruit te schudden! en daarna even met een warme ventilator eroverheen te gaan! hopen dat dit gaat helpen! succes
Het gaat goed met de planten, bloei zit er goed in, hoop dat ze goed door blijven bloeien ondanks het koude weer soms...
en dat er geen toprot in komt!
En er is ook slecht nieuws...
ik heb er 1 er uit moeten trekken, het was een mannetje, ik dacht dat die achterliep met bloeien maar na goed kijken, hadden ze balletjes..
dus HUP zaag gepakt en omgezaagd, een mooi stammetje van 4cm dik!
er zat gelukkig nog geen stuifmeel op dus hoop dat het goed komt..
En had nog een ander plantje al langer in de bloei staan, is niet echt goed gelukt, maar wel fluf toppen met Veel thc, heerlijke sterke zoete geur
en heel plakkerig, heerlijk!
Mrja tijdens het knippen vielen me tog wat dingen om...
ja er zitten zaadjes in, niet zo super veel maar bijna bij elke topje wel 1 zaadje, naja mooi megenomen voor volgend jaar of binnekweek
( zijn nog niet alle zaadjes, moet nog 4 takke )
hier wat fotos van de vrouwlijke planten, het mannetje was trouwens 2m hoog
De rest ook nog nagemeten, hoogste top is 2.70 en de rest zit rond de 2.60
en een breedte van 2.15
Niet schudden want dan lopen de druppels juist in de top omdat je de oppervlakte spanning breekt anders blijfen ze er op liggen , droog blazen is wel goed
@cruiser, die kas is dus weg, de balken zie je nog staan tussen de planten door maar omdat ze te groot werden moest ik de ruiten er uit halen
ze konden nog groter zijn, want ze hebben een tijdje tegen de ruiten aangegroeid wat ook de groei belemmerde.
Hier nog een paar nachtfotos, sommigen zijn wat wazig doordat er wind stond.
De eerste 2 fotos is van een amnesia die ik er later bij heb gezet, die is eindelijk ook de bloei in gegaan
Zoo dat gaat lekker! Bij mij is het ook aardig aan het opschieten! alleen nog niet zover als bij die van jou!
Ik ben aan het twijfelen om er iets omheen te gaan zetten of iets dergelijks! maargoed ik zit met een aardig hoogte verschil dus dat is nogal lastig!
Laat jij ze gewoon doorbloeien? en wat doe jij met de vocht? aankomende week word het zelfs 1 gr snachts!
Jezus man als je ze opnieuw verdeel in je tuin heb je een hele jungle
en mike ; Laat jij ze gewoon doorbloeien? en wat doe jij met de vocht? aankomende week word het zelfs 1 gr snachts!
ik kan niet voor freaker praten maar ik neem aan dat hij ze niet nu omga hakken wegens een paar kouwe nachten, en de vocht weet ik niet waar je hiermee naar toe wil gaan wat ik wel kan zeggen is dat een afdakje wel met lichtdoorlatende stof al een hoop vocht in je toppen scheelt met het regenen iets eromheen bouwen denk ik glijk aan een soort kas, in deze vochtige tijden lijk het mij niet zo verstandig maar daar ik heb in de herfst vrijwel geen ervaring mee
ik hoop dat je er wat mee kan
Comment