Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KAS KWEEK, 4x Northerlight

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

    Oorspronkelijk geplaatst door MikeNL View Post
    Zoo dat gaat lekker! Bij mij is het ook aardig aan het opschieten! alleen nog niet zover als bij die van jou!
    Ik ben aan het twijfelen om er iets omheen te gaan zetten of iets dergelijks! maargoed ik zit met een aardig hoogte verschil dus dat is nogal lastig!
    Laat jij ze gewoon doorbloeien? en wat doe jij met de vocht? aankomende week word het zelfs 1 gr snachts!

    Succes Mike

    Heey, ik bespuit ze met beyer tegen schimmels, maar ik hoop dat ze nog door willen bloeien aangezien de kou...
    ben bang dat het straks niks word zo dat ze stil blijven staan, want bladere gaan verkleuren en zitte wat paarse kleuren tussen

    Iemand misschien een idee of ze het nog gaan doen ??

    Grtzz
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

    Comment


      #32
      Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

      Zo zo

      Comment


        #33
        Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

        Kleine update!

        ze groeien weer wat beter, en heb om te proberen 2 45 led lampen er tussen hangen, ik heb het gevoel dat het tog een beetje helpt...

        Ik weet neit hoe het bij jullie allemaal is maar dit storm achtig weer is niet zo best, heb gelukkig nog geen gebroken takken of iets!
        het frame van wat ooit de KAS was houd ze gelukkig wat steviger

        Hoe gaat het bij de rest ? nog geen gebroken takken of iets ?
        Fotos komen nog.

        Grtzz
        16x Amnesia onder 600W
        Mooi in volle bloei!!

        Comment


          #34
          Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

          het is rustig..

          Hier nog update met veel fotos en wat scherpere en betere fotos dankzij me nieuwe telefoon
          Ze doen het goed, op 1 plekje na waar de bladeren blijven verkleuren, toppen worden ook al wat dikker
          en ze hebben de storm overleefd, maar er is een WIETDIEF!
          Ze hebben er best een grote tak vanaf getrokken, eigenlijk best stom omdat ze er bijna niks aan hebben omdat de toppe nog niMet zo ver waren...
          Maar dat komt goed, ik wou al langere tijd camera ophangen, en nu kwam kennis met een leuke profesionele camera en kabel aan zetten die ik mocht hebben
          IMG_20120928_170815.jpgIMG_20120928_170833.jpg


          Hier de fotos

          IMG_20120928_170310.jpgIMG_20120928_170317.jpgIMG_20120928_170322.jpgIMG_20120928_170331.jpgIMG_20120928_170346.jpgIMG_20120928_170356.jpgIMG_20120928_170405.jpgIMG_20120928_170427.jpgIMG_20120928_170442.jpgIMG_20120928_170459.jpgIMG_20120928_170512.jpgIMG_20120928_170522.jpg
          16x Amnesia onder 600W
          Mooi in volle bloei!!

          Comment


            #35
            Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #36
              Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

              Lekkaaaaah jongee, de candyshop is er niets tegen.
              Jij gaat leuke tijden tegemoet
              The gras is greener at my side

              Comment


                #37
                Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

                Ziet er lekker uit! Hoe lang laat jij ze nog staan? Toppen zijn ongeveer even groot in mijn planten

                Comment


                  #38
                  Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

                  mooie camera man nu nog een boord met een waarschuwing en doodsbedreigingen hond/wapens hahaha
                  ik denk wel dat die junk terug gaat kome uitkijke als ik jou was zou ik er ook een alarm bij de ingang plaatsen
                  kben benieuwd hoe het gaat aflope
                  succes ermee

                  Comment


                    #39
                    Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

                    @maanders3, ik laat ze staan tot ze rijp zijn of nie meer groeie door de kou.
                    @Spacehaze, ja ik heb ook zown gevoel dat die nog terug komen, maar door de schuurdeur komen ze niet meer zomaar heen, daar hangt nu ook een dikke hart houte balk voor
                    of ze willen klimmen maar dan staan ze nog mooi op beeld

                    Grtzz
                    16x Amnesia onder 600W
                    Mooi in volle bloei!!

                    Comment


                      #40
                      Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

                      update aub

                      Comment


                        #41
                        Re: KAS KWEEK, 4x Northerlight

                        Updatee!

                        Wat druk gehad met dingen, helaas geen fotos, ben alles weer kwijt geraakt aan fotos, weet neit hoe!

                        Toppen waren toch nog een beetje bevrucht door een mannetje, gelukkig niet zo erg.
                        Verder alles geknipt en GEDROOGT
                        Alles droog was een mooi 600GR

                        Toppe zijn redenlijk, waren erg plakkerig en een heerlijke geur!
                        De smaak is ook redenlijk goed, maar het verschil is te merken tussen buite en binnesoortje
                        maar hij geeft een goede, heele goede high en blijft goed hangen haha

                        Grtzzz
                        Last edited by freaker; 23 October 2012, 21:41.
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

                        Comment

                        Bezig...
                        X