Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon deel 3

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onder de spaanse zon deel 3

    Korting op 420shop
    Hi all,

    Na het debacel van de gestolen planten vorig jaar, ben ik vorige week verhuisd meer het binnenland in.
    Het huis heeft een terras hoog boven de grond dus daar komt zeker wat te staan niet te stelen.
    Verder komt er hier en daar nog wat te staan rond het huis maar het meeste zal mobiel zijn dus te verplaatsen in de bloeitijd zodat ze de garage in kunnen snachts.
    Ja ja verstand komt met de diefstal of jaren.....
    Ik denk dat ik 1 zaadje of 2 vast in de grond zal zetten.

    Op het moment heb ik een extrema staan, die heb ik in februari laten ontkiemen en die is een week of 3 geleden begonnen met bloeien.
    Snap er zelf niets van het lijkt wel een autoflower maar is t zeker niet, vorig jaar had ik er ook 1 in de vaste grond die begon ook heel vroeg met bloeien.

    DSC03554.jpgDSC03555.JPGDSC03556.JPGDSC03557.JPGDSC03559.JPGDSC03560.JPGDSC03562.JPG

    zo weten jullie gelijk waar ik zit haha

    DSC03558.JPG

    Begin van de week nog wat zaadjes in nat papier gelegd, eergister in potjes gezet

    2 super lemon haze waarvan 1 het misschien niet gaat redden, zat met zn koppie naar beneden dus ff uitgegraven en ze lijkt het te redden

    Awards: 1st prize HTCC 2008-2009
    Genetics: Lemon Skunk x Super Silver Haze
    Effect: A very lemony haze, works fast and lasts long. It’s a very powerful high, very balanced between a physical and a cerebral side.

    2 uberkush

    Type: Grotendeels Indica
    Bloei/periode
    7-8 weken
    Oogst: Tot 400 gram/m2(indoor) Smaak: Real deal kush smaak met fruity/earthy invloeden
    Effect: Stoned to the bone, goed voor pain verlichting
    Bloemen: Van golfbal tot middel lange kompakte cola's
    THC: Percentage tot 24%

    2 Trainwreck
    Awards: Not introduced to competitions yet.
    Genetics: Original clone from Arcata, USA. Reversed 100% feminized.
    Effect: Like the name suggests, a real blast. It hits fast, and it hits hard. Stoney on the body, confusing and trippy on the brain. A truly powerful smoke.


    1 extrema
    Type: Indica dominant type
    Flowering time
    8-9 weeks
    Harvest: Up to 500 gram/m2(indoor) taste: A powerful diesel/skunk smell/taste Effect: Extreme stoned
    Flowers: Dense buds covered in trichomes
    THC: Percentage up to 23%


    kijken of deze ook weer een snelbloeier is, dan koop ik meer van deze zaadjes.

    En er komen nog een stuk of 3 autoflowers maar die moet ik nog halen ( we hebben weer een nieuwe growshop op t dorp) jaja op de een of andere manier is Spanje liberaler dan Nederland wat betreft plantjes.

    Deze zaadjes zijn nog over van vorig jaar dus hebben een jaar in de koelkast gelegen.
    Dus ben niet ontevreden dat alles ontkiemd is.
    De zomer is begonnennnnnnnnn het is op dit moment 29 graden in de schaduw, ik heb er weer een baan bij ..... water geven hahahaha
    Last edited by inti; 11 May 2012, 11:10.
    sigpic

    #2
    Re: onder de spaanse zon deel 3

    GODVERDOMME STOP NU TOCH EENS MET TE ZEGGEN HOE GOED HET WEER DAAR NU BIJ JULLIE IS TERWIJL WIJ MET SCHIJTREGEN ZITTEN!
    Haha, nene.
    Plant staat er proper bij.
    Voor rest succes

    Mvg

    Comment


      #3
      Re: onder de spaanse zon deel 3

      Heb lang gewacht op jouw awesome spaanse verslag
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: onder de spaanse zon deel 3

        jaa idd godvr, die dingen van jou groeien als kool terwijl mijn buiten plantje niet echt super opschiet xD

        ik ga dit ook effe weer volgen!

        Comment


          #5
          Resident in Tenerife, Spanje.
          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

          Comment


            #6
            Re: onder de spaanse zon deel 3

            Hi all,

            bedankt voor het warme welkom

            @ spanishQueen woon ongeveer 8 jaar in andalucia tussen malaga en almeria
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: onder de spaanse zon deel 3

              Ahh lekker spanje, ik weet van me maat in spanje dat het daar al lekker weer is! jaloers!!
              Suc6 met je kweek, word mooi zo!
              16x Amnesia onder 600W
              Mooi in volle bloei!!

              Comment


                #8
                Re: onder de spaanse zon deel 3

                @ freaker thx

                16-05 updatje

                de zaadjes zijn goed gegroeid, 1 super lemon haze gaat niet goed blijft erg achter.
                Vandaag omgepot in wat grotere potjes, van de week ff grond halen voor de grote potten dat zal ook niet lang duren.

                DSC03581.jpg

                De extrema die ik in eind februari buiten heb gezet in een pot is volop aan t bloeien vreemd maar wel tof het lijkt wel een autoflower.
                DSC03577.jpgDSC03579.jpgDSC03580.jpgDSC03584.jpg
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: onder de spaanse zon deel 3

                  Ziet er netjes uit, veel succes met je kweek! (:

                  Comment


                    #10
                    Re: onder de spaanse zon deel 3

                    Wow...zie al die guerilla-mogelijkheden op die hellingen Daar kan je 100en plantjes kwijt Prachtige omgeving.
                    Hopen dat die Extrema in bloei blijft, en niet terug in groei gaat.
                    Succes daar.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: onder de spaanse zon deel 3

                      thx,

                      ja zat super mooie plekjes, maarja ze houden het hier geen dag vol zonder water en dat is moeilijker te vinden.
                      So far so good met de extrema
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: onder de spaanse zon deel 3

                        Mooi huis! En natuurlijk ook mooie plant, Maar Mooi huis!

                        Comment


                          #13
                          Re: onder de spaanse zon deel 3

                          UPDATJE

                          Inmiddels staat alles in potten dus dat gaat goed, de super lemon hazes doen het t slechts 1 ga ik inruilen voor een autoflower want de slh is maar 4 cm gegroeid in een week en ziet er niet uit.
                          De voorgaande 2 weken was het weer echt slecht voor de planten, echt harde wind en 24 uur per dag 30 graden, het koelde niet af in de nacht bah.
                          Het leek wel of er een haarfohn op de planten was gezet.
                          Veel blad is beschadigd en sommige blaadjes zijn omgekruld, maar afgelopen week was het beter en de planten hebben een groeispurt ingezet en ze herstellen van de shock.

                          EXTREMA in 1 week gegroeid van 42 naar 63 cm
                          DSC03647.jpg

                          TRAINWRECK van 43 cm naar 66 cm
                          DSC03648.jpg

                          UBERKUSH van 30 cm naar 45 cm
                          DSC03649.jpg

                          TRAINWRECK van 35 cm naar 54 cm
                          DSC03644.jpg

                          UBERKUSH van 32 naar 45 cm
                          DSC03645.jpg

                          SUPER LEMON HAZE van 17 naar 34 cm
                          Deze slh laat ik wel staan ziet er opzich aardig uit.
                          DSC03646.jpg
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: onder de spaanse zon deel 3

                            ziet er nice uit man , veel suc6 en wat heb je daar een mooi uitzicht :o grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: onder de spaanse zon deel 3

                              30 graden pff en onze plantjes moeten het stellen met een graad of 15 tot 18 en veel regen. (jaloers)
                              Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                              Comment

                              Bezig...
                              X