Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon deel 3

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: onder de spaanse zon deel 3

    mag ik mee
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    Comment


      #32
      Re: onder de spaanse zon deel 3

      @ damn nice thx

      @ QnQ ja je hebt gelijk zal morgen ff wat foto's maken hoe ze erbij staan.

      Het zit er alleen dik in dat ik het niet ga afmaken en de planten ter adoptie ga afstaan aan vrienden in de buurt.
      Mijn vriendin wil eigenlijk al een hele tijd terug naar nederland, een maand geleden hebben we onze laatste hond laten inslapen nu heeft ze helemaal haast.
      Ik heb een huisje op het oog in zeeland en grote kans dat we binnen 2 maanden terug naar nederland gaan.
      Ga dus helaas wat planten omhakken en de rest weggeven heb er wel veel moeite mee, maarja samen uit samen thuis.

      @ poepzak kom dit huis maar huren krijg je de planten erbij
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: onder de spaanse zon deel 3

        Wow niks omhakken? Wacht misschien eerst tot wat meer zekerheid?

        Comment


          #34
          Dat is erg jammer!! Je vriendin kan toch wel 3 maandjes wachten tot de oogst

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #35
            Re: onder de spaanse zon deel 3

            ja ze kan wel 3 maanden wachten , maar dan is de oogst klaar en kan ik het niet meenemen naar nl.
            Vind ik eigenlijk nog moeilijker als de oogst klaar is en ik kan het niet roken omdat we naar nl gaan.

            Nouja dit zullen de laatste foto's zijn of er moet wat tussen komen ik houd jullie op de hoogte
            De platen zijn ongeveer 1 meter 70 gemiddeld.

            DSC03686.jpg DSC03687.jpgDSC03688.jpg extrema is al 2 weken in de bloei

            De rest is ook al begonnen met de bloei

            DSC03689.jpgDSC03690.jpgDSC03691.jpgDSC03692.jpg

            nouja ga me maar orienteren op een growkast voor in nederland
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: onder de spaanse zon deel 3

              wow daar zou ik geen afscheid van kunnen/willen nemen
              all the true weed smokers got to smoke before they eat

              Comment


                #37
                Re: onder de spaanse zon deel 3

                dat word een ziek afscheidsfeest van spanje denk ik !
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  #38
                  Re: onder de spaanse zon deel 3

                  Das jammer int, voor het jaar dat ze niet kunnen gestolen worden ..
                  kijk al uit naar de binnen kweken bij jou
                  grtz bubs
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: onder de spaanse zon deel 3

                    Miischien maar een afscheidsfeest bij jullie met ze allen, ken t toch allemaal nog gerookt worden . En misschien dat daarna een paar stoners je kunnen helpen inladen

                    Comment


                      #40
                      Re: onder de spaanse zon deel 3

                      als je met de auto gaat kan je het wel meenemen hoor
                      wat een mega planten
                      Last edited by poepzak200; 31 July 2012, 22:08.
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #41
                        Re: onder de spaanse zon deel 3

                        Word je betrapt met je oogst in je auto kan je gelijk de bak in, daar zit hij en ze vriendin denk ik niet op te wachten, voor een oogst
                        Hij kan zo weer een nieuwe doen in NL met een binnenkweek

                        Succes met de verhuising, en de teleurstelling dat je het niet kan roken Inti

                        Comment


                          #42
                          Re: onder de spaanse zon deel 3

                          zoveel is het toch niet, een kiloblok is niet zo groot hoor, moet toch wel kunnen.
                          Maarja zelf weten he, ik kan niet voor je bepalen welk risico je gaat nemen
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #43
                            Re: onder de spaanse zon deel 3

                            Ik zou het aan je vrienden geven die daar wonen, dan kan je er zeker van zijn dat je wiet krijgt als je nog is langs komt

                            Comment


                              #44
                              Re: onder de spaanse zon deel 3

                              nee meenemen is geen optie, of ik moet t stiekum meegeven met de verhuizers
                              de planten van t balkon zijn al gekapt behalve de autoflower die schiet lekker op

                              DSC03693.jpgDSC03694.jpgDSC03695.jpgDSC03699.jpg

                              Maar wel bedankt voor het meeleven en jullie reakties.
                              Ik hoop iig nog wel de xtrema af te kunnen bloeien omdat die zo voorop loopt met de bloei, de rest van de planten zal ik zolang mogelijk verzorgen dan gaan ze weg naar vrienden ( hebben ze wel een busje nodig om te vervoeren haha)

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              nee meenemen is geen optie, of ik moet t stiekum meegeven met de verhuizers
                              de planten van t balkon zijn al gekapt behalve de autoflower die schiet lekker op

                              DSC03693.jpgDSC03694.jpgDSC03695.jpgDSC03699.jpg

                              Maar wel bedankt voor het meeleven en jullie reakties.
                              Ik hoop iig nog wel de xtrema af te kunnen bloeien omdat die zo voorop loopt met de bloei, de rest van de planten zal ik zolang mogelijk verzorgen dan gaan ze weg naar vrienden ( hebben ze wel een busje nodig om te vervoeren haha)
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                                #45
                                Re: onder de spaanse zon deel 3

                                sterkte met de rouwverwerking !
                                heb genoten van je verslagen en de schitterende planten

                                Fijne reis terug
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                                Comment

                                Bezig...
                                X