Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ QnQ ja je hebt gelijk zal morgen ff wat foto's maken hoe ze erbij staan.
Het zit er alleen dik in dat ik het niet ga afmaken en de planten ter adoptie ga afstaan aan vrienden in de buurt.
Mijn vriendin wil eigenlijk al een hele tijd terug naar nederland, een maand geleden hebben we onze laatste hond laten inslapen nu heeft ze helemaal haast.
Ik heb een huisje op het oog in zeeland en grote kans dat we binnen 2 maanden terug naar nederland gaan.
Ga dus helaas wat planten omhakken en de rest weggeven heb er wel veel moeite mee, maarja samen uit samen thuis.
@ poepzak kom dit huis maar huren krijg je de planten erbij
ja ze kan wel 3 maanden wachten , maar dan is de oogst klaar en kan ik het niet meenemen naar nl.
Vind ik eigenlijk nog moeilijker als de oogst klaar is en ik kan het niet roken omdat we naar nl gaan.
Nouja dit zullen de laatste foto's zijn of er moet wat tussen komen ik houd jullie op de hoogte
De platen zijn ongeveer 1 meter 70 gemiddeld.
Miischien maar een afscheidsfeest bij jullie met ze allen, ken t toch allemaal nog gerookt worden . En misschien dat daarna een paar stoners je kunnen helpen inladen
Word je betrapt met je oogst in je auto kan je gelijk de bak in, daar zit hij en ze vriendin denk ik niet op te wachten, voor een oogst
Hij kan zo weer een nieuwe doen in NL met een binnenkweek
Succes met de verhuising, en de teleurstelling dat je het niet kan roken Inti
zoveel is het toch niet, een kiloblok is niet zo groot hoor, moet toch wel kunnen.
Maarja zelf weten he, ik kan niet voor je bepalen welk risico je gaat nemen
nee meenemen is geen optie, of ik moet t stiekum meegeven met de verhuizers
de planten van t balkon zijn al gekapt behalve de autoflower die schiet lekker op
Maar wel bedankt voor het meeleven en jullie reakties.
Ik hoop iig nog wel de xtrema af te kunnen bloeien omdat die zo voorop loopt met de bloei, de rest van de planten zal ik zolang mogelijk verzorgen dan gaan ze weg naar vrienden ( hebben ze wel een busje nodig om te vervoeren haha)
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
nee meenemen is geen optie, of ik moet t stiekum meegeven met de verhuizers
de planten van t balkon zijn al gekapt behalve de autoflower die schiet lekker op
Maar wel bedankt voor het meeleven en jullie reakties.
Ik hoop iig nog wel de xtrema af te kunnen bloeien omdat die zo voorop loopt met de bloei, de rest van de planten zal ik zolang mogelijk verzorgen dan gaan ze weg naar vrienden ( hebben ze wel een busje nodig om te vervoeren haha)
Comment