Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou da's effe lekker dan.
In Nederland is het ook niet allemaal zo goed meer als het geweest is he..
Mgoe...met een humeurige vrouw valt ook niet te leven, dus ik begrijp je beslissing wel.
Succes met je verdere stappen, je hebt daar in ieder geval vrienden voor het leven als je die planten weggeeft
nou toch maar weer een berichtje van deze kant.
Het is niet meer zo makkelijk om terug te keren naar nederland zo blijkt, huren bijna onbetaalbaar banken die moeilijk doen over hypotheken pfff.
We hebben besloten toch nog maar een jaar hier te blijven dus de oogst gaat door. Helaas toch inmiddels wat planten weggedaan maarja zo zit ik wel binnen de wettelijke marge dus dat is ok.
De planten hebben behoorlijk geleden onder de spaanse zon , temperaturen van 40 graden in de schaduw das wel een beetje teveel van t goede.
Ben begonnen met voeding te geven en mijn favo plante de extrema is weer lekker voor met bloeien ik hoop klaar met een week of 3 want ik heb geen voorraad meer.
allejoopppa we gaan toch nog de monsters kunnen aanschouwen....
wel kut voor je dat het geplande terugkeer beetje in het water is gelopen, maar een jaartje onder de spaanse zon extra,why not eh ^^
Comment