Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me eerste kweek met green o matic autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Me eerste kweek met green o matic autoflower

    Korting op 420shop
    Zo ik heb me maar is aangemeld hier , en wil de komende weken laten weten hoe het gaat met de kweek van deze 5 green o matics
    Hier het begin uit de verpakking en de ontkiembak in
    Afbeelding 854.jpgAfbeelding 855.jpg





    Na 2 dagen al bij 3 een mooie halve cm wortel wat eruit komt
    Op de foto de wortels voorzichtig omhoog gelegd hoop dat het een beetje zichtbaar is.
    Nog 1 daagje en dan de stekgrond in

    Afbeelding 858.jpg

    #2
    Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

    Ik wil ze binnen 2 dagen alle 5 in stekgrond zetten in een cocospotje van zo,n 0,4ltr . Dit is mijn allereerste kweek dus ik hoop in ieder geval een hoop te gaan leren , ik hoor het wel als ik iets verkeerd doe / of beter zou kunnen doen .

    Comment


      #3
      Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

      Zo alle 5 hadden vandaag een mooie cm aan wortel dus heb ik ze in een cocospotje met stekgrond gezet .
      Wat water gegeven en lekker in het zonnetje , nu maar groeien . Nu elke dag water geven , en wanneer zal ik beginnen met voeding met autoflowers ? In de stekgrond zit voor 2 weken en denk / hoop dat ik ze dan wel over kan potten . Dan beginnen met bijvoeden bij water ? Of nog langer wachten ? Hier staan ze alle 5 in het zonnetje
      Afbeelding 862.jpg

      Comment


        #4
        Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

        Hey lange ziet er leuk uit zo die cocospotjes, mischien is het beter om ze in de nacht binnen neer te zetten puur voor de tempratuur, ook als ze boven zijn gekomen dit scheelt veel in de snelheid waarmee ze door de eerste 5-6 cm groei heen komen daarna natuurlijk lekker buiten laten staan. Met dat voeden zal ik ook na het overpotten mee wachten, laat ze dan eerst maar lekker wortelen en pas als ze tekorten vertonen miss een beetje PK erbij of topbooster.
        Zijn die potjes trouwens makkelijk over te potten en wordt de cocos niet week? succes met je kweekie
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

          Als die cocos echt goed nat word is het wel wat week , en denk dat er na 1.5 week weinig over is van het cocoomhulsel , hoop dat er echter dan wel wat wortels zijn . Ik zet de cocospotjes komende dagen in plastic potje dus het blijft stevig komende 2 weken . Ik had ze even lekker in de zon gezet en denk zolang er nog geen planten verschijnen ik ze nog in de kleine kweek kas zet en dan inderdaad nog even achter het raam maar komende dagen .
          Afbeelding 864.jpg

          Comment


            #6
            Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

            Afbeelding 865.jpgEr is toch een cocospotje gescheurd .
            Ik heb het nu zo in deze grotere pot gezetAfbeelding 866.jpgAfbeelding 867.jpg

            Ik ben best ongeduldig en wil de overige 4 nu ook al over gaan potten maar denk dat ik daarmee beter kan wachten tot er wat meer plant / wortel is ?

            Comment


              #7
              Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

              Ugh de andere potjes scheurden ook . Ik heb ze voorzichtig met grond en al in de stekbak gelegd en hoop dat ze hier nog wat gaan ontwikkelen . Ik had ze netjes op 0.6 gepoot maar denk dat ze door water verder ingezakt zijn wat ze zaten veel dieper !! Zo staan ze in een dun laagje stekgrond nu Afbeelding 869.jpg

              Comment


                #8
                Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                Afbeelding 868.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                  Hmm heb ze na wat vragen op de chatbox in potten gedaan met een plastic eroverheen met wat gaatjes . Hopen dat ik het niet gelijk verneukt heb in me eerste week

                  Comment


                    #10
                    Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                    Ok ik heb ze lekker buiten in het zonnetje gezet met plastic zak eromheen met wat gaatjes erin .
                    Afbeelding 870.jpg

                    Deze ziet er volgens mij wel goed uit Afbeelding 871.jpgAfbeelding 872.jpg
                    Al heb ik totaal geen ervaring , volgens mij gaat het goede kant op zo .

                    Comment


                      #11
                      Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                      Bijna alles staat boven de grond nu . 1 heb een erg lang blad ik zet ze op een rijtje
                      Afbeelding 879.jpgAfbeelding 880.jpgAfbeelding 883.jpgAfbeelding 885.jpgAfbeelding 886.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                        Zou ze gewoon lekker buiten beetje beschut neer zetten plastic er over hoeft niet hoor.
                        Het is en plantje die smelten niet en kunnen rustig tegen regen en zon
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                          Ik had dat plastic eerste paar dagen voor broeikast effect , tenminste ik had vernomen dat het lekker zo zijn voor de dames zo eerste dagen . Ik ben ook lekker aan het stunten geweest met dames vandaag . Ik had namelijk 5 green o matic en 2 cheese femi ik dacht eerst die cheese zullen het buiten niet doen , maar wou er toch 2 proberen . Vandaag lekker bezig om grond bovenop wat bij te vullen en wil de cheese die met ze 2en in 1 pot staan splitsen . Doe dit netjes en kijk met genoegdoening na me 7 potjes . ALLEEN wat is de cheese nu vergeten potje te labellen oops . Ik weet in ieder gaval dat de ronde grote pot cheese is en andere ga ik hopelijk nog wel merken
                          Afbeelding 893.jpgAfbeelding 897.jpgAfbeelding 896.jpg


                          Bij deze is het ene blaadje bruin en lijkt of er een deeltje mist maja ik ziet t wel Afbeelding 890.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                            Wat een lekker weertje vandaag 26 graden in het zonnetjes lekker hoor . Ik heb ze vandaag met potje in een grote kuip gezet met een net eroverheen zodat ongedierte eruit blijft . Vind het zo wat veiliger voor komende dagen aangezien ik er een paar dagen tussen uit moet .
                            Afbeelding 901.jpgAfbeelding 904.jpg

                            Dont touch the boss hes plants Afbeelding 905.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

                              Ziet er op eerste zicht wel netjes uit !!
                              Die woef .... wat een schatje !!!
                              What comes around , goes around

                              Comment

                              Bezig...
                              X