Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me eerste kweek met green o matic autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Me eerste kweek met green o matic autoflower

Hehe terug na 3 tropische dagen , ik had een lekkere plons gegeven de avond voor ik weg ging . Toen ik eerste potje eraf schoof schrok ik van de wortels die al aan de onderkant van pot zaten , dus maar even overgepot in een divers aantal liter emmers en de grootste in een grote kuip om is te kijken wat het gaat verschillen met de andere . Het ziet er van boven nog zo klein uit maar de wortels gaan als een malle nu hopen dat ze gauw wennen aan de grotere ruimte

Afbeelding 1024.jpgAfbeelding 1023.jpgAfbeelding 1021.jpgAfbeelding 1019.jpgAfbeelding 1016.jpg

Comment

Zo is even wat 11 ltr potten gehaald en de laatste verlost uit de 8,5 ltr potjes de wortels kwamen eronderuit dus tijd voor meer ruimte . Ik laat er 1 in een grote kuip van 65ltr staan 2 staan er nu nog in ouwe koemest emmers (voor de vollegrond maybe ) en 3 in 11ltr potten . Ik weet nog steeds niet welke cheese of welke de green o matic is , maja komt wel
      Afbeelding 1026.jpgAfbeelding 1027.jpgAfbeelding 1028.jpgAfbeelding 1030.jpg

Heb er 4 voor de zekerheid onder het net tegen katten enzo Afbeelding 1032.jpg

En de andere 2 staan nog even zo erbij tot ik beslis wel / niet in volle grond te zetten , potten verzetten heb toch wel ze voordelen eigenlijk . Afbeelding 1020.jpg

Enige tips zijn welkom

Ik zet alle 6 dames is op een rijtje misschien dat een ervaren iemand de autoflowers al kan scheiden van de "normale" cheese
      Afbeelding 1034.jpgAfbeelding 1035.jpgAfbeelding 1036.jpgAfbeelding 1037.jpgAfbeelding 1038.jpgAfbeelding 1039.jpg
      Last edited by ceBep; 28 May 2012, 22:01. Reden: dubbel posten

Comment

Zelfs een ervaren iemand kan dit niet.... je moet gewoon geduld hebben of in het vervolg je potjes merken

Comment

Toch het proberen waard . Ik moet maar even 2 a 3 weekjes geduld hebben tot de autoflowers gaan bloeien , en inderdaad een stickertje of een vlaggetje met naam erbij wel zo makkelijk volgende ronde . Die autoflowers gaan natuurlijk hun gangetje buiten maar zal voor de cheese donker plekkie gaan voorbereiden komende weken

Comment

Bewolkt vandaag dus maar is klussen in het tuintje , de aardbeien gaan als een malle
            Afbeelding 1048.jpgAfbeelding 1049.jpg

En nog maar is de andere dames op een rijtje , er veranderd wat in blad maar weinig in lengte
            Afbeelding 1051.jpgAfbeelding 1052.jpgAfbeelding 1054.jpgAfbeelding 1055.jpgAfbeelding 1056.jpgAfbeelding 1057.jpgAfbeelding 1059.jpg

Comment

Vandaag even langs growshop geweest voor wat grond en plagron bloom , wou voor batmix gaan maar heb uiteindelijk toch voor greenlabel growmix gekozen . Ook kreeg ik een potje rhizopon mee , voor een sterkere wortelstelsel . Ik heb de dames vandaag wat grond erbij gegeven met eronder klein beetje van dit wortelspul beetje water eroverheen , en weer een laag hydrokorrels tegen het opwaaien van grond perliet etc . Die in de 65ltr kuip blijft de kleinste tot nu toe .
              Afbeelding 1024.jpgAfbeelding 1025.jpgAfbeelding 1026.jpgAfbeelding 1027.jpgAfbeelding 1028.jpgAfbeelding 1029.jpgAfbeelding 1030.jpg

Comment

Wil ze komende nachten naar binnen halen ivm lage temp . Veel regen vadaag gehad heb ze even lekker droog staan waaien

Afbeelding 1070.jpgAfbeelding 1071.jpgAfbeelding 1072.jpgAfbeelding 1073.jpg

Comment

Vandaag aan het klooien geweest met een tl board 4x36w met verschillende lampen voor bloei / groei . Wil hiermee uiteindelijk een soort voorgroei hokje maken ofzo . Ik zie weinig groei en op 1 blad een roestvlekje [Zie foto 1] , staat aardig nat buiten laatste dagen . En heb ze even uurtje onder tl board ff testen
                  Afbeelding 1029.jpg Afbeelding 1034.jpgAfbeelding 1035.jpgAfbeelding 1038.jpg

Comment

Planten verplaatsen leverd stress op en planten van buiten naar binnen en dan weer naar buiten leverd heel veel beestjes op
                    God was never on your side..

Comment

Bedankt voor de info , ik hou ze van nu af aan buiten . Ik was wat aan het knoeien met tl etc , maar die kist is nu af als een soort voorgroeibox voor de eerste weekjes eerste 5 dames staan er reeds onder . Ik blijf opletten voor beestjes

Comment

105.jpg106.jpg107.jpg109.jpg111.jpg

Heb de potten op gelijke hoogte onder een net staan tegen katten etc . Ik laat ze zo maar staan tot ik weet wat af is en welke niet . Zou eigenlijk nog wel 2 willen overzetten in vollegrond
                        Last edited by langenl; 10 June 2012, 00:13.

Comment

Heb er 2 in de vollegrond gezet en de andere potten licht ingegraven . Deze locatie is mooi afgeschermd dus hier blijven ze staan tot het eind Afbeelding 1073.jpgAfbeelding 1077.jpgAfbeelding 1076.jpg

Comment

Toch een beetje donker he s.nachts hier nog een paar van nu
                            122.jpg127.jpg126.jpg125.jpg129.jpg

Comment

Zo vaak overpotten helpt niet, die af-jes kun je in kleine potjes zaaien en als dat vol zit kunnen ze een 5-7 liter pot in. Beter gelijk in eindpot zaaien.
                              Zo koud als vorige week wordt het voorlopig niet meer dus ze zullen nu wel gaan groeien.

Niet teveel water geven he!

Grtz
                              B

PS: Met die hond heb je toch geen last van katten?

Comment

Hoop dat ze inderdaad nog wat de hoogte in gaan komende week . Ik heb me nieuwe ronde gelijk in 11ltr potten gegooid om dit gepruts te voorkomen . Ik leer heel veel door tips die ik hier krijg en heel veel te lezen bij andere verslagen etc . Eigenlijk geef ik amper water is zo,n nat weekje geweest , ook nog niks gevoed . Heb ze enkel besproeit met laagje cannacure om ze een soort beschermlaagje te geven tegen spint etc . Ik wil allleen wat bijgeven in de bloeitijd heb litertje plagron bloom staan voor de dames . En die hond heb na wat bloedneuzen genoeg van die katten

Comment

Bezig...
                                X