Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Precies de 2 dames in de vollegrond zijn de Cheese , om ze te gaan verduisteren ze in een pot gezet van 65 ltr . Die al in de kuip stond ziet er tot nu toe het beste uit , die vanuit de vollegrond komen lijken wat verbrand blad te hebben . Hoop dat ze opknappen van de verse grond aan de voetjes . Hier nog maar is op een rijtje : Afbeelding 1245.jpgAfbeelding 1244.jpgAfbeelding 1246.jpg
Thnx voor reacties goed om te horen dat ze er hetzelfde bij staan als ze bij jou stonden . Ben erg benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor er 1 om kan
Ik sta versteld van die cheese wat een struik , 1 zijtak is 2 autoflowers .
Die ik uit de vollegrond heb gehaald trekken aardig bij , blad is nog steeds wat droog maar ik zie vooruitgang .
Deze 3 staan inmiddels 3 dagen op 12/12 224.jpg223.jpg225.jpg
Na de regenbui van laatste 2 dagen is er bij de plant die uit vollegrond is gekomen wat roestplekjes op blad te zien . Denk dat dit komt door de verse kilomix grond waar ze in staan . Afbeelding 1277.jpgAfbeelding 1276.jpg
Thnx voor de leuke reacties . Het begint nu echt ergens op te lijken keywoord voor mij is nu GEDULD wil ze gewoon mooi op tijd neerhalen , top is aardig rond nu nog wat zwellen hoop ik . Het weer zit niet echt mee om in af te bloeien , de wind staat er aardig op en probeer ze zoveel mogelijk droog te schudden na een bui . Afbeelding 1353.jpgAfbeelding 1362.jpgAfbeelding 1337.jpgAfbeelding 1338.jpg
Comment