Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx voor reacties , mag nog niet klagen wat betreft zon Ze zijn de 11 weken voorbij en ik denk na wat andere verslagen te hebben gelezen dat ik zekers nog wel 3 weken mag wachten voor ze omgaan . De binnen haze en de buiten cheese zijn bijna even snel dus volgende zomer maar gewone dames erin en maar verduisteren . Toch nog wat pics
Helaas vanmorgen bij 1 dame beginnende toprot ontdekt . Heb het meeste eruit geknipt , maar ben met dit weer bang dat het toch door zal zetten . De kleinste af krijgt hele rare blad kleur laatste dagen , maar laat het maar staan en zie wel .. Afbeelding 1530.jpgAfbeelding 1542.jpgAfbeelding 1531.jpg
De meest potente af heb ik voor de laatste week maar geknakt onder de tneon gezet
En de Cheese dames de 3e is ook uit de vollegrond dus nu 3 kuipen dagelijks sjouwen voor het 12/12 ritme , voor mij voortaan gewoon zaad die afjes schiet qua tijd niks op en al helemaal niet qua opbrengst maja de Cheese dus
De blauwe autoflower heb in de 3 gr die er nu inhangt al een beetje rot zitten bij de andere blijf ik ook maar knippen . Denk ook dat dit de laatste foto,s van de green o matics zijn
Net wat foto,s kunnen maken met me ouweheer zijn toestel , helaas geen macro lens erbij . Denk dat ik toch zelf maar is moet gaan kijken voor een leuke camera na het zien van deze pics , me digitale tikt onderhand ook de 10 jaar aan
Comment